آغازه لیست کتابها کتابهای آموزش نرم افزار دانلود کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo به زبان فارسی

دانلود کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo به زبان فارسی

 کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo به زبان فارسی را تقدیم شما عزیزان می کنیم. کتاب آموزش نرم افزار هلو مناسب برای علاقه مندان رشته حسابداری می باشد که شهرت فراوانی در بین علاقه مندان این رشته کسب کرده است. در این کتاب به صورت مصور و گام به گام با همه امکانات نرم افزار حسابداری هلو آشنا خواهید شد. امید است که مورد توجه قرار بگیرد.

هلو یکی از برترین نرم افزار های طراحی شده ایرانی تحت ویندوز در زمینه عملیات حساب داری می باشد. هلو جزء معدود نرم افزارهای ایرانی است که دارای نسخه های مختلف برای مشاغل مختلف می باشد. در کتاب پیش رو به طور کامل نحوه کار با این نرم افزار را یاد میگیرید.

عنوان کتاب: کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۰

حجم فایل: ۱۲٫۱ مگابایت

کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo

هلو یک نرم افزار در زمینه حسابداری تحت ویندوز می باشد که برای صنف حسابداری فروشگاهی – شرکتی  مناسب می باشد. شهرت نرم افزار هلو به قدری است که تمامی شرکت ها و سازمانهای کوچک و متوسط از holoo استفاده می کنند. در این بخش کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو را برای شما آماده کرده ایم.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

پسورد فایل:www.aghazeh.com

کلمات کلیدی: دانلود کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo به زبان فارسی, نرم افزار هلو, نرم افزار حسابداری, کتاب آموزش برنامه هلو, آموزش نرم افزار هلو, آموزش حساب داری, holoo, دانلود کتاب نرم افزار حسابداری هلو Holoo

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما