آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT ساخت ساعتهای جی پی اس برای کنترل کودکان

ساخت ساعتهای جی پی اس برای کنترل کودکان وارد بازار شد . خانواده ها از این پس می توانند با استفاده از یک ساعت مچی، سیستم جی پی اس و برنامه نقشه های گوگل موقعیت دقیق فرزندان خود را ببینند و آنها را تحت نظر داشته باشند.

ساعتهای Num8 با رنگهای شاد و متناسب با سن کودکان بر روی مچ کودکان بسته شده و می تواند در صورتی که به زور از مچ دست باز شود، پیام هشداری را برای خانواده ها ارسال کند. با استفاده از این ساعت خانواده ها می توانند موقعیت فرزندان خود را بر روی برنامه نقشه های گوگل مشاهده کنند.

ساخت ساعتهای جی پی اس برای کنترل کودکان

با کلیک کردن بر روی گزینه “کجا هستی” در برنامه نقشه گوگل و یا با ارسال پیام کوتاهی به یک شماره خاص موقعیت دقیق کودک برای خانواده ها نمایان می شود و در عین حال والدین می توانند برای رفت و آمد فرزندان خود مناطق ایمنی را برنامه ریزی کنند تا در صورت عبور از خطوط قرمز ایمنی، خانواده ها از این امر آگاه شوند.

به گفته طراحان این ساعت هدف اصلی از ابداع این ابزار دادن آزادی کافی به کودکان و کاهش نگرانی از رفت و آمدهای فرزندان برای خانواده ها است.

بر اساس گزارش تلگراف، این ساعتهای جدید با قیمت ۱۵۰ پاوند به فروش می رسند و کاربران برای استفاده از آن باید بهایی را نیز برای عضویت در سایتهای مرتبط پرداخت کنند.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما