آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت دانلود فیلم آموزشی ویندوز آژور Azure

دانلود فیلم آموزشی ویندوز آژور Azure

ویندوز آژور Azure یک پلتفرم رایانش ابری شرکت مایکروسافت می باشد که از طریق شبکه جهانی اینترنت تحت مدیریت شرکت مایکروسافت می توانید اپلیکشن ها و برنامه های خود را اجرا کنید. در این مجموعه آموزشی شما با مفاهیم محاسبات و رایانش ابری آشنا خواهید شد. و چگونه برنامه های خود را تحت این پلتفرم اجرا کنید. این فیلم آموزشی محصول شرکت لیندا می باشد که شامل سر فصل های مانند ویندوز Azure چیست ، ایجاد پایگاه داده SQL ، ایجاد یک وب سایت در آژور ، نحوه فراخوانی از Service Bus ، نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ویندوز آژور ، ایجاد ماشین مجازی در ویندوز Windows Azure و… این آموزش به زبان انگلیسی تهیه شده است که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : فیلم آموزشی ویندوز آژور Azure

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: شرکت لیندا

حجم فایل: ۵۵۰ مگابایت

کلمات کلیدی: آموزش تصویری Windows Azure, آموزش ویدویی Windows Azure, فیلم آموزشی Windows Azure, آموزش ویژگی های Windows Azure, آموزش تصویری ویندوز اَزور, آموزش ویدویی ویندوز اَزور

Asure به طور خلاصه، پلت فرم Cloud (ابر) مایکروسافت است: یک مجموعه رو به رشد از خدمات، محاسبات، ذخیره سازی، داده ها، شبکه سازی و برنامه-که به شما کمک کند سریع تر حرکت کنید، کار بیشتری انجام دهید و در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم سرور دوم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما