آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای کتاب الکترونیکی آموزش Flash MX به زبان فارسی

Flash MX

کتاب آموزش فلش ام ایکس شما را با برنامه نویسی اکشن اسکریپت و طراحی بنر و فلش به صورت پروژه محور یاری می رساند . این کتاب یکی از محبوب ترین کتاب حال حاضر می باشد که به زبان فارسی نگاشته شده است. در واقع برای طراحی انیمشن باید به برنامه نویسی Action Script در فلش ام ایکس آشنایی کامل داشته باشید که این کتاب نیاز شما را بطور کامل برطرف می کند.

کتاب الکترونیکی آشنایی با فلش ام ایکس به دو زبان فارسی و انگلیسی در این بخش دو کتاب آموزش فلش ام ایکس به دو زبان فارسی و انگلیسی برای شما قرار داده شده است .
کتابی که به زبان فارسی می باشد دارای پنج فصل وکتابی که به زبان انگلیسی است دارای سه بخش می باشد که در هر فصل به طور ساده بخشی از فلش توضیح داده شده است .
افرادی که آشنایی با فلش ندارند و تصمیم به یادگیری این نرم افزار را دارند، مطالعه این دو کتاب به آنها پیشنهاد می شود.
اگر کتاب زبان فارسی را ابتدا مطالعه نمایید به راحتی می توانید از کتاب انگلیسی نیز استفاده نمایید. در این کتاب با توجه به تصاویری که برای هر قسمت وجود دارد درک مطالب آن بسیار آسانتر می باشد.
کتابی انگلیسی شامل توضیحاتی درباره اکشن اسکریپت (Action Script) می باشد.
اکشن اسکریپت همان برنامه نویسی یا کد نویسی در محیط فلش می باشد و شما با یادگیری آن می توانید الگوریتمهای مختلفی را در ساختن برنامه فلش خود استفاده نمایید.

کتاب الکترونیکی آموزش Flash MX به زبان فارسی

لینک مستقیم :

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

آشنایی با Flash MX, دانلود آشنایی با اکشن اسکریپت, دانلود آشنایی با Action Script, دانلود آموزش Action Script, دانلود آموزش Action Script در فلش ام ایکس, دانلود آموزش Action Script در فلش

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما