آغازه لیست کتابها کتابهای ICDL دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007 به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007 به زبان فارسی

 کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007 به زبان فارسی .Microsoft Excel یك برنامه صفحه گسترده است. صفحه گسترده به برنامه هایی گفته میشود كه اطلاعات متنی و عددی را در قالب جدول نگهداری می كنند. ساختار جدولی صفحات این گونه برنامه ها، كاربران را قادر میسازد تا با استفاده از فرمول، بین اطلاعات موجود در آنها ارتباط برقرار كنند. Excel شامل صفحات گسترده‌ای است که اطلاعات آن به صورت عددی و حروفی تقسیم‌بندی، سازمان‌بندی و مرتب شده‌اند. از اکسل علاوه بر سازماندهی داده‌ها، برای نگهداری و پردازش داده‌ها و رسم چارت (نمودار) نیز استفاده می‌شود. اگرچه متخصصین ریاضی و حسابداری از برنامه‌های دیگری استفاده می‌کنند و اکسل برای آن ها بسیار ضعیف است، اکسل بیشتر برای کارهای آماری، مالی و حسابداری عمومی و افراد عادی (کاربران خانگی) و برای ایجاد کاربرگ، سند، فاکتور، رسم نمودار و محسابات مالی و آماری و ریاضی از اکسل استفاده می‌شود. در واقع اکسل ماشین حسابی است با قابلیت‌های بالا. برای مثال اگر بخواهید حساب‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه‌ی مالی خود را بنویسید، از اکسل استفاده می‌کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۵۲

حجم فایل: ۹٫۳ مگابایت

آموزش نرم افزار اکسل 2007

مطالب در دو فصل به تفکیک موضوعات مطرح شده در استاندارد وزارت ارشاد به همراه مثال های گام به گام و تمرین های متنوع ارائه شده است .

همچینین آزمون های پایان هر فصل به شیوه های مختلف آموخته های مخاطبان را ارزیابی و آنها را در فهم درس یاری می کند.
امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری و برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

 قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی : Microsoft Excel, آموزش نرم افزار Excel 2007, اکسل ۲۰۰۷, اکسل, کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007, دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007 به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما