آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود کتاب آموزش نرم افزار expression web به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش نرم افزار expression web به زبان فارسی

کتاب آموزش نرم افزار expression web نوشته مهندس آرمین حسنی راد که به زبان فارسی نوشته شده است شما را در یادگیری نرم افزار طراحی وب سایت اکسپریشن وب ۲ آشنا می کند. شما با طمالعه این کتاب میتوانید به برنامه نویسی صفحه های پویا و استاتیک بپردازید. امید است که مورد توجه قرار بیگرد. یکی از پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری شرکت مایکروسافت که سال ها به همراه بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه می شد، نرم افزار microsoft frontpage ویژه طراحی و ساخت صفحات وب بود، که در چند نسخه آخر آن به صورت نرم افزاری جداگانه همراه با بسته آفیس عرضه شده است. ولی با عرضه نسخه نهایی آفیس ،۲۰۰۷ علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نمود، که با نام microsoft expression web عرضه و منتشر شد، که از این پس علاقمندان به طراحی صفحات وب می توانند از این نرم افزار جدید استفاده نمایند. microsoft expression web نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایت های مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی همه امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با همه زبان های xml، asp.net، xhtml. و حتی php است. طراحی های css بسیار زیبا، ارائه ی صفحات xml و… بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فناوری قدرتمند سرور asp.net، مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار، وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

عنوان : کتاب آموزش expression web

نویسنده : آرمین حسنی راد

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : ۳۹

حجم : ۱٫۳۰ Mb

کتاب آموزش نرم افزار expression web به زبان فارسی

کتاب آموزش نرم افزار expression web به زبان فارسی

Microsoft Expression Web 2007 نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

  قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کتاب آموزش نرم افزار expression web, آموزش نرم افزار expression web, نرم افزار طراحی وب سایت اکسپریشن وب ۲, آموزش expression web نوشته آرمین حسنی راد

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما