آغازه لیست کتابها کتابهای آموزش نرم افزار دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای استفاده از نرم افزار Endnote به زبان فارسی

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با نرم افزار مدیریت اطلاعات و استنادهای علمی

 کتاب الکترونیکی راهنمای استفاده از نرم افزار Endnote به زبان فارسی . نرم افزار Endnote که توسط موسسه Thomson Scientific تهیه و عرضه شده ابزاری کارآمد جهت مدیریت اطلاعات کتابشناختی و سازماندهی منابع و مآخذ می باشد. از طریق این نرم افزار شما قادر به ذخیره سازماندهی انواع مطالب کتابشناختی با فرمتها و استانداردهای مختلف هستید ، این اطلاعات می تواند مقاله مجله ، مقاله کنفرانس ، کتاب ، پایان نامه ، استاندارد ، ثبت اختراع و … باشد. از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی مدارک خود را در واژه پرداز Word ذخیره نمایید و هم چنین منابع و مآخذ برای پایان نامه یا تحقیق های خود با هر نوع استاندارد خاصی که در نظر دارید ایجاد کنید.

عنوان کتاب: کتاب الکترونیکی راهنمای استفاده از نرم افزار Endnote به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۰

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

 راهنمای استفاده از نرم افزار Endnote به زبان فارسی

کتاب الکترونیکی راهنمای استفاده از نرم افزار Endnote به زبان فارسی

هر روزه براهميت موضوع فوق افزوده مي گردد چرا كه با افزايش سريع منابع و اطلاعات در اينترنت و سهولت دسترسي به اين اطلاعات نياز به ايجاد بانك هاي اطلاعاتي با قابليت جستجوي آسان در آنها افزايش مي يابد. امكان صرفه جويي در وقت محقق ، ذخيره حجم قابل توجهي از اطلاعات مفيد در بانك تخصصي وي و در نهايت مديريت اين اطلاعات با استفاده از قابليت نرم افزار End Note به راحتي امكان پذير است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای استفاده از نرم افزار Endnote, نرم افزار Endnote, کتاب آشنایی با نرم افزار مدیریت اطلاعات, کتاب آموزش نرم افزار Endnote, آموزش نرم افزار Endnote, کتاب آموزش اند نود

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما