آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب لینوکس Linux به طور مختصر به زبان انگلیسی

Ellen Siever Stephen Figgins Robert Love Arnold Robbins

کتاب لینوکس Linux به طور مختصر به زبان انگلیسی . سالیان زیادی است که مردم مشارکتی فعال در جامعه‌ Linux دارند. کتاب “لینوکس به طور مختصر” مباحثی مانند ابزار برنامه‌نویسی، ابزارهای مدیریت سیستم و شبکه، محیط شل، ویرایشگران و بارکنندگان بوت LILO و GRUB را به صورت جامع پوشش می‌دهد.این ویرایش به‌روز بر ملزومات سیستم لینوکس توجه خاصی دارد. همچنین قابلیت‌های جدیدی مانند مجازی‌سازی، مدیریت شبکه بی‌سیم، و کنترل اصلاح با git را در سطح وسیعی پوشش می‌دهد.هرآنچه شما نیازدارید درباره Linux بدانید در این کتاب موجود است. اگر به‌تازگی کار با این سیستم‌عامل را شروع کرده‌اید و یا یک کهنه‌کار در این زمینه هستید، نکات و تکنیک‌های بسیار مفیدی در این مرجع پیدا خواهید کرد.

عنوان کتاب: کتاب لینوکس به طور مختصر

نویسنده: Ellen Siever Stephen Figgins Robert Love  Arnold Robbins

تعداد صفحه: ۹۴۴

حجم فایل: ۹٫۷ مگابایت

کتاب راهنمای سیستم عامل لینوکس

: کتاب لینوکس به طور مختصر

Linux لینوکس به گروهی از سیستم عامل گفته می شود که به صورت متن باز (Open Source) تحت مجوز گنو (GNU) ساخته می شود. این بدان معنی است که هر فردی می تواند به صورت آزادانه از آن استفاده کند. در آن تغییر ایجاد کند و همچنین آن را برای استفاده دیگران بدهد.هسته یا کرنل سیستم عامل هنوز هم توسط تیم لینوس تروادز توسعه و بروز رسانی می گردد.

 لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch) ، تلفن‌های همراه ، تبلت‌ها ، مسیریاب‌ها ، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی ، رایانه‌های بزرگ و ابر رایانه‌هامی باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

free ebook download، GRUB boot loader, ابزار برنامه‌نویسی, ابزارهای مدیریت سیستم, ابزارهای مدیریت شبکه, دانلود کتاب Linux in a Nutshell, دانلود کتاب آموزشی, دانلود کتاب لینوکس, دانلود کتاب مرجع, مجازی سازی در لینوکس, مدیریت شبکه بی سیم در لینوکس, ملزومات سیستم لینوکس

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما