آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT بپرید تا ماشین چای ساز به شما یک فنجان چای بدهد

بپرید تا ماشین چای ساز به شما یک فنجان چای بدهد

بپرید تا ماشین چای ساز به شما یک فنجان چای بدهد آنچه که در تصویر مشاهده میکنید طرح شرکت Douwe Egbert است که با عنوان Bemoved ارائه شده است. این ماشین چای ساز اولین دستگاهی است که با بالا و پایین پریدن افراد برای آنها چای و انواع نوشیدنی تهیه می کند.



این دستگاه شامل یک نمایشگر ال سی دی تمام لمسی است. شما می توانید از طریق آن، نوع نوشیدنی و یا حتی مواد مختلف برای تهیه نوشیدنی خود را انتخاب کرده و با امکان Drag&Drop به فنجان خود اضافه کنید. اکنون زمان تحویل سفارش شما فرا رسیده است. فنجان و یا لیوان خود را در محفظه مد نظر گذاشته و در مقابل لنز دوربین این دستگاه که در ساخت آن از حس گر های حرکتی استفاده شده است به سمت بالا و پایین پرش کنید.

این دستگاه قبل از نوشیدن هر گونه چای و نوشیدنی از شما می خواهد که کمی ورزش کنید تا اشتهایتان برای نوشیدن باز شود. در ضمن قابلیت اتصال این دستگاه به اینترنت، به شما این امکان را می دهد که بعد از کمی ورزش و نوشیدن چای از مهمترین سرخط خبرها و اتفاقات روز دنیا نیز با خبر شوید.

این ماشین چای ساز حرفه ای، فعلا به صورت یک طرح ارائه شده و هنوز از زمان ساخت و یا قیمت تمام شده آن خبری در دسترس نیست. امیدوارم که تا تکمیل مراحل طراحی و ساخت نهایی آن، نقشه دیگری برای تحویل دادن یک لیوان چای و یا نوشیدنی برایمان نکشد.

ماشین چای ساز, شرکت Douwe Egbert, Bemoved

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما