آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش SQL SERVER دانلود کتاب اصول طراحی پایگاه داده ها و آموزش SQL به زبان فارسی

دانلود کتاب الکترونیکی اصول طراحی پایگاه داده ها و آموزش SQL به زبان فارسی

 کتاب اصول طراحی پایگاه داده ها و آموزش SQL به زبان فارسی برای دانلود آماده است. این کتاب یکی از بهترین کتابها برای یادگیری پایگاه داده است و خواندن این کتاب از طرف ما توصیه می شود این کتاب موارد زیر را در بر می گیرد: معرفی پایگاه دادها, بررسی عناصر تشکیل دهنده پایگاه داده, شرح رابطه ها در Database, مدل ER, بررسی موجودیت ها, طراحی پایگاه داده, بررسی و شرح مدلهای رابطه ای, تبدیل مدل ER به مدل رابطه ای, جامعیت و تخصصیص و تعمیم در پایگاه داده, عملیات روی رابطه ها, جبر رابطه ای, آوزش SQL, گزارشها ودید ها در SQL, انواع پیوندها در SQL, ترکنش ها در SQL, نرمال سازی رابطه ها, بررسی انواع وابستگی ها, اتمیک در SQL, معماری سیستم بانکهای اطلاعاتی, ترمیم و……….. شما می توانید این کتاب جامع و رایگان را از سایت آغازه با مشخصات زیر دانلود کنید.

عنوان: کتاب اصول طراحی پایگاه داده ها

نویسنده: بهروز معصومی

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم فایل: ۱۹۰۰ (کیلوبایت) یا ۱٫۹ مگابایت

تعداد صفحات: ۱۳۰

کتاب اصول طراحی پایگاه داده ها و آموزش SQL به زبان فارسی

کتاب اصول طراحی پایگاه داده ها و آموزش SQL به زبان فارسی

آن چه ذخیره‌سازی داده‌ها در پایگاه‌های داده‌ها Data Base را موثر می‌سازد وجود یک ساختار مفهومی برای ذخیره‌سازی و روابط بین داده‌ها است. پایگاه داده در اصل مجموعه‌ای سازمان یافته از اطلاعات است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینکهای کمکی

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. (Box.net)

معرفی پایگاه دادها, بررسی عناصر تشکیل دهنده پایگاه داده, شرح رابطه ها در Database, مدل ER, بررسی موجودیت ها, طراحی پایگاه داده, بررسی و شرح مدلهای رابطه ای, تبدیل مدل ER به مدل رابطه ای, جامعیت و تخصصیص و تعمیم در پایگاه داده, عملیات روی رابطه ها, جبر رابطه ای, آوزش SQL, گزارشها ودید ها در SQL, انواع پیوندها در SQL, ترکنش ها در SQL

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما