آغازه دانلود دانلود نرم افزار نرم افزار ساخت قالب وب سایت با Artisteer 3.0.0.33215

ساخت قالب وب سایت با Artisteer 3.0.0.33215 به زبان فارسی

ساخت قالب وب سایت با Artisteer 3.0.0.33215 . نرم افزار طراحی پوسته برای سیستم مدیریت محتوای جوملا و وردپرس و HTML به صورت رسپانسیو با ارتیستر. Artisteer نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت قالب و تمپلت های وب سایت محصولی از شرکت Extensoft می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه ایجاد وب سایت فوق العاده به دنبال الگوها و نقوش در عرض چند دقیقه، حتی بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد ویرایش گرافیکی یا HTML را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و … همه در عرض چند دقیقه، بدون فتوشاپ یا Dreamweaver و هیچ مهارت های فنی را می دهد. همچنین می توانید اقدام به ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger نمایید. ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار و …از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

عنوان نرم افزار : ساخت قالب وب سایت با Artisteer 3.0.0.33215

حجم فایل: ۹۴ مگابایت

نرم افزار ساخت قالب وب سایت با Artisteer 3.0.0.33215

نرم افزار ساخت قالب وب سایت با Artisteer 3.0.0.33215

قابل توجه کاربران شما می توانید این نرمافزار  را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

نکته: فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso.هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. و همچنین با استفاده از درایو مجازی، این فایل قابل اجرا خواهد بود. برای این منظور میتوانید از نرم افزار clone drive استفاده نمائید.

Artisteer نرم افزار ، طراحی و ساخت قالب , تمپلت های وب سایت , ساخت قالب های CMS , ارتیستر , ساخت قالب وب سایت با Artisteer , برنامه نویسی XHTML و CSS, ساخت قالب های CMS ,

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما