آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT عرضه نمایشگر فوق باریک LED سامسونگ

سئول- کره- شرکت سامسونگ، به عنوان دارنده مقام اول در تولید صفحه‌ نمایش‌های کریستال مایع (LCD) در دنیا چندی پیش مانیتور LED جدید خود را که مجهز به فناوری جدید و طراحی بسیار جذابی است معرفی کرد.

عرضه نمایشگر فوق باریک LED سامسونگ

مانیتور XL2370 معرفی شده توسط شرکت سامسونگ، یکی از محصولات حرفه‌ای این شرکت است که در ساخت آن از پانل (صفحه نمایش) باریک و فناوری انحصاری TOC (Touch Of Color) استفاده شده است.

دو ویژگی‌ ضخامت بسیار کم و سازگاری با محیط زیست در طراحی این محصول، باعث تمایز مانیتور XL2370 سامسونگ از دیگر محصولات شده است.
با استفاده از فناوری جدبد نور پس زمینه LED، ضخامت مانیتور XL2370 به ۱۹٫۹ میلی‌متر (سه چهارم اینچ یا ۰٫۷۸ اینچ) رسیده است که این مقدار در حدود یک سوم ضخامت مانیتور‌های استانداردی است که با همین سایز در بازار به فروش می‌رسد.
فریم کریستالی با ساختار خاص در مانیتور XL2370 همراه با فناوری TOC، باعث کاهش انعکاس و بازتاب نور محیط به چشم کاربر می‌شود همچنین پایه براق این مانیتور با طراحی صیقلی اکرلیکی شفاف از جنس کریستال است، باعث ایجاد این تصور می‌شود که تصویر مانیتور در روی هوا معلق است!

مانیتور XL2370 سامسونگ مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب برای محافظت محیط زیست را ارائه می‌کند که یکی از آنها کاهش انرژی مصرفی است.
با وجود این ویژگی مصرف این مانیتور یک سوم کمتر از مصرف مانیتور‌های موجود در بازار با همین سایز است.
همچنین این محصول عاری از هرگونه مواد شیمیایی سمی مانند هالوژن یا جیوه است که برای محیط زیست بسیار خطرناک است.

سامسونگ در فرآیند تولید فناوری TOC خود با حذف اسپری و رنگ‌های مضر باعث افزایش امکان بازیافت مانیتور نیز شده است. کاهش قابل توجه حجم بسته‌بندی این محصول می‌تواند باعث کاهش چشمگیر هزینه حمل و نقل و همچنین کاهش میزان کربن تولیدی در محیط زیست شود.
علاوه بر این موارد مانیتور XL2370 سامسونگ با ویژگی‌های مناسب خود بیشترین میزان کارایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

وجود ویژگی Mega Dynamic Contrast Ratio ( نسبت کنتراست دینامیک میلیونی) در XL2370 با نسبت ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ ، باعث ایجاد تصویری مناسب با میزان درجه رنگ سیاه بالا و در نتیجه ارائه رنگ‌های واقعی می‌شود که این موضوع در کنار زمان پاسخ‌دهی دو میلی‌‌ثانیه این مانیتور (در حالت خاکستری به خاکستری) باعث نمایش تصاویر ورزشی، ویدیویی مهیج و بازی‌ها با کمترین میزان محو‌شدگی می‌شود.
همچنین مانیتور XL2370 با پشتیبانی از حداکثر دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل، این امکان را بوجود می‌اورد که کاربر بدون کوچکترین مشکل بتواند تصاویری ویدیوی خود را که با استاندارد HD ذخیره شده است ببیند و از دیدن کیفیت تصاویر واقعی در این محصول لذت ببرد.

جای یانگ لی مدیر بخش نمایش بصری شرکت سامسونگ می‌گوید: «ما انتظار داریم که مانیتور XL2370 عصر جدیدی در بازار مانیتور‌‌های LED ایجاد کند.»
سامسونگ با طراحی زیبای محصولات خود و با پاسخ به نیاز بازار برای ساخت وسایل هماهنگ با محیط زیست به عنوان یک شرکت پیشرو در این زمینه، باعث ایجاد راهی هموار برای ساخت مانیتور‌های LED خواهد شد.

ویژگی‌ها:
۱- صفحه‌نمایش با ضخامت ۱۹ میلی‌‌متر
۲- وجود فناوری Mega DCR
۳- پشتیبانی از استاندارد Full HD (1080×۱۹۲۰ پیکسل)
۴- زمان‌پاسخ‌دهی دو میلی‌ثانیه (در حالت خاکستری به خاکستری)
۵- کاهش توان مصرفی
۶- وجود فناوری TOC(Touch of Color)
۷- قاب کریستالی با ساختار خاص و عاری از رنگ و ترکیبات سمی برای کمک به کاهش بازتاب نور
۸- کلید‌های مدیریتی لمسی

درباره سامسونگ
شرکت سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی فناوری های نیمه هادی ، مخابرات ، رسانه های دیجیتال و فن آوری همگرایی دیجیتال بافروش بالای ۹۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۸ میباشد. و با در خدمت داشتن حدود ۱۶۴،۶۰۰ کارمند در ۱۷۹ شرکت در ۶۱ کشور ، متشکل از دو واحد تجاری رسانه های دیجیتال و ارتباطات و راهکارهای تجاری می باشد. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از سریع‌ترین برندهای تجاری در حال رشد جهانی در زمینه تولید تلویزیون‌های دیجیتال، تراشه‌های حافظه، تلفن همراه و TFT – LCDs می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر به www.samsung.com مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما