آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب آموزش متوسط شبکه به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش متوسط شبکه به زبان فارسی

کتاب آموزش متوسط شبکه به زبان فارسی . شبکه‌های رایانه‌ای مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل متصل به یکدیگرند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تاثیرگذار نیست. یک شبکه رایانه‌ای اجازه به اشتراک گذاری منابع و اطلاعات را میان دستگاه‌های متصل شده به هم را می‌دهد. در کتاب آماده شده در سطح متوسط با شبکه های کامپیوتری آشنا خواهید شد. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش متوسط شبکه به زبان فارسی

نویسنده: رضا بهرامی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۷۵

حجم فایل: ۷٫۵ مگابایت

کتاب آموزش متوسط شبکه به زبان فارسی

نصب و پیکربندی سرویس اکتیو دایرکتوری Active Directory ، بررسی تنظیمات کاربران و حساب کاربری در Windows Server ، نصب و برپاسازی سرویس DNS و سرویس دامنه ، بررسی مباحث TCP/IP و سرویس DHCP و… اشاره نمود این کتاب به صورت مصور و گام به گام آموزش های لازم را جهت نگهداری و برپاسازی سرویس های تحت یک شبکه متوسط را آموزش می دهد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کتاب شبکه, شبکه, شبکه مبتدی, شبکه متوسط, شبکه کردن آسان, شبکه کردن دو کامپیوتر, شبکه پیشرفته, شبکه حرفه ای ، نرم افزار شبکه کردن, کتاب الکترونیک, کتاب جامع آموزش شبکه, کتاب شبکه, آموزش متوسط شبکه, آموزش شبکه, آموزش شبکه کردن در حد متوسط, بهترین کتاب آموزش شبکه, جزوه شبکه, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی دی اف

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما