آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT رایانه لوحی اپل با نمایشگر ۱۳ یا ۱۵ اینچی ساخته می‌شود

در حالی که این روزها به صورت مرتب شایعات فراوان پیرامون رایانه لوحی اپل منتشر می‌شود و هر یک از آن‌ها اطلاعات متفاوتی را در خصوص این محصول ارایه می‌دهند، یک منبع چینی به تازگی ادعا کرده که اطلاعات دقیقی در خصوص این رایانه همراه به‌دست آورده است.

رایانه لوحی اپل با نمایشگر ۱۳ یا ۱۵ اینچی ساخته می‌شود

این منبع مستقر در شهر صنعتی شنزن چین ادعا می‌کند که این رایانه همراه که فعلا با نام Apple Tablet شناخته می‌شود، به بدنه آلومینیومی مجهز خواهد شد و قرار است بر خلاف برخی خبرها، روی آن سیستم‌عامل Mac OS 10.5 نصب شود.
این منبع به طور دقیق اعلام نکرده است که این رایانه همراه هنوز در مرحله تولید مقدماتی به سر می‌برد و یا اپل در حال تولید انبوه آن است. با این وجود، شرکت چینی Foxconn که بخش زیادی از لوازم جانبی محصولات اپل را تولید می‌کند، در این پروژه درگیر نیست.
این منبع چینی اعلام کرده است که این رایانه همراه در دو مدل ساخته می‌شود که به طور یقین، مدل اول با نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
مدل دومین نیز شامل یک نمایشگر لمسی می‌شود و بر اساس خبرهای منتشر شده، به احتمال قوی اندازه نمایشگر آن ۱۳ یا ۱۵ اینچ خواهد بود. قرار است این رایانه همراه اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی وارد بازار شود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما