آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش JQuery دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی با jQuery به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی با jQuery به زبان انگلیسی

مجموعه فیلم آموزشی جی کوئری به زبان اصلی را برای شما آماده کرده ایم. همانطور که می دانید JQueryیک کتابخانه سبک جاوا اسکریپت می باشد که در اچ تی ام ال بکار برده می شود. این کتابخانه محبوب ترین کتابخانه جاوا اسکریپت می باشد که به صورت متن باز در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.. دستورات این زبان طوری نوشته شده است که دسترسی به پرونده ها اسانتر شده و میتوان صفحه های انیمیشن تولد نمود. شما میتواندی دستوراتی را به این کتابخانه بیافزاید . از ویژگی های جی کوئری میتوان به کنترل آسان و قدرتمندتر رویدادها ، دستکاری css ، توسعه دادن افزایه ها ، ایجاد افکتها و حرکات انیمیشنی و.. نام برد. حال شما برای اموزش این زبان و کتابخانه ارزشمند کافی است این مجموعه فیلم آموزشی جی کوئری فوق را از سایت آغازه دریافت کنید. تا به دنیای برنامه نویسی وب راه یابید.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزشی برنامه نویسی با jQuery به زبان انگلیسی

حجم فایل: ۳۷۴ مگابایت

آموزش Jquery و Ajax را می توان مهمترین مسائل در طراحی سایت حرفه ای گفت. ترکیب این دو آموزش، سخت ولی در عین حال کاربردی می باشد که با خواندن مقالات آموزش jquery می توانید به راحتی در آنها تسلط پیدا نمایید.

آموزش Jquery

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۳۰۵ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی جی کوئری, JQuery, برنامه نویسی با jQuery, جی کوئری, دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی با jQuery به زبان انگلیسی, آموزش برنامه نویسی با jQuery, فیلم جی کوئری, دانلود فیلم آموزشی  jQuery, آموزش برنامه نویسی با jQuery به زبان اصلی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما