آغازه لیست کتابها کتابهای آموزش نرم افزار دانلود کتاب راهنمای پلاگن V-Ray در ۳D MAX 2014 به زبان فارسی

دانلود کتاب راهنمای پلاگن V-Ray در 3D MAX 2014 به زبان فارسی

 کتاب آموزش پلاگین V-Ray را در ۳D MAX 2014 را برای دانلود همگان قرار داده ایم. این پلاگن که بعد از نصب بر روی تر دی مکس یک موتور رندرینگ را جایگزین موتور پیش فرض تری دی مکس می کند. پلاگن V-Ray به خاطر سرعت و کیفیت بالایی که ارائه میدهد شهرت یافته است. شما قبل از نصب این پلاگین ابتدا باید نرم افزار تر دی مکس را نصب کنید . لازم به ذکر است شما باید از ورژن همون نسخه تری دی مکس پلاگین سازگار با آن نسخه را دانلود و نصب کنید.از امکانات V-Ray برای بالا بردن دقت و سرعت و کیفیت کارهای خود استفاده کنید. این پلاگین ابتدا در سال ۱۹۹۷ در کشور بلغارستان و در شهر Sofia(سوفیا) توسط شرکتی با نام Chaos Group(کی-آس-گروپ) ارائه شد.هنگامی که V-Ray بروی ۳DMax نصب کنید امکانات آن را به صورت دستی در هر پروژه تنظیم کنید. برای مثال انتخاب موتور V-Ray برای محاسبات و یا مواد و نقش ها جایگزین می شود. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان کتاب:  کتاب راهنمای پلاگن V-Ray در ۳D MAX 2014

نویسنده: قاسم آرایی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۷۵

حجم فایل: ۷٫۵ مگابایت

آموزش پلاگین V-Ray برای ۳D max 2014 در این کتاب بطور کامل توضیح داده شده است که شما می توانید از لینکهای زیر دریافت کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش پلاگین V-Ray را در ۳D MAX 2014, تری دی مکس, پلاگن V-Ray, آموزش نرم افزار, آموزش کامپیوتر، نرم افزار VRay, آموزش پلاگین V Ray, 3D max 2014, نرم افزار ۳D max، نرم افزار معماری، نرم افزار عمران, رندرینگ، رندر در تریدیمکس, rendering, آموزش رندر, نرم افزار ۳بعدی, mental ray, آموزش پلاگین V-Ray برای ۳D max 2014

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما