آغازه لیست کتابها کتابهای متفرقه دانلود کتاب آموزش امنیت در شبکه اجتماعی فیس بوک Facebook

کتاب آموزش امنیت در شبکه اجتماعی فیس بوک Facebook

امروزه شبکه های اجتماعی یکی رایجترین روشهای ارتباطی بین افراد جامعه و شبکه جهانی اینترنت شده است . از بین این همه شبکه های اجتماعی فیس بوک محبوبیت بسیاری دارد لذا امنیت و غیر دسترس بودن بسیاری از اطلاعات شخصی در این دنیای نا امن یکی از جمله مواردی است که باید به ان توجه ویژه ای داشت . در این کتاب شما با امنیت شبکه های اجتماعی فیس بوک آشنا خواهید شد و می توانید تنظیمات و حریم خصوصی خود را در برابر این دنیای نا امن دیجیتالی طوی انجام دهید تا اطمینان خاطر از دسترس نبودن اطلاعات شخصی شما به دست دیگران جلوگیری به عمل آید.شما میتوانید آموزش کتاب فیس بوک Facebook را رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش امنیت در شبکه اجتماعی فیس بوک Facebook

نویسنده: آنی کولیر و لاری مجید / حسین میری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۸۵

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

این کتاب به شما راهکارهایی که به عنوان یک کاربر همواره باید توجه داشته باشید که توسعه دهنده شبکه های اجتماعی فعالیت شما را به دلیل این که از اکانت آن شبکه استفاده کرده اید تحت نظر دارد. البته این شبکه ها هیچ گاه متوجه نمی شوند که شما در این سایت ها به چه کاری مشغول هستید؛ اما حداقل می دانند که در این سایت ها حضور دارید . بنابراین قبل از ورود با استفاده از اکانت شبکه های اجتماعی لازم است حتما به نکات مربوط به حفظ حریم خصوصی توجه کنید.

کتاب آموزش امنیت در شبکه اجتماعی فیس بوک Facebook

کلمات کلیدی: کتاب آموزش امنیت در شبکه اجتماعی فیس بوک, آموزش فیس بوک, شبکه اجتماعی facebook, آموزش امنیت فیس بوک, آموزش امنیت در شبکه اجتماعی فیس بوک

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما