آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود کتاب آموزش طراحی وب با نرم افزار WYSIWYG web builder به زبان فارسی

کتاب آموزش طراحی وب با نرم افزار WYSIWYG web builder

کتاب آموزش طراحی وب سایت با نرم افزار WYSIWYG web builder را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. نرم افزار WYSIWYG web builder این امکان را به شما میدهد تا بدون دانش زبان HTML به ساخت و طراحی صفحه های وب بپردازید از جمله مزایای این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از ویرایشگرهای محبوب مانند TinyMCE,CLEditor ، پشتیبانی از زبان HTML5 و سایر ابزاهای طراحی وب با تکنولوژی CSS3 و رابط کاربری کاملا یکپارچه با jQuery و… نام برد. همچنین در این نرم افزار امکان تولید یک سیستم مدیریت محتوا CMS از ابزار Login تهیه نقشه سایت و.. نام برد حال کتاب پیش رو آموزش این نرم افزار کاربردی است که تقدیم شما عزیزان سایت آغازه می شود.

عنوان کتاب: کتاب آموزش طراحی وب با نرم افزار WYSIWYG web builder

نویسنده: سینا اکبری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۹

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از ۱۰۰ قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش طراحی وب, نرم افزار WYSIWYG web builder, راه اندازی سایت به آسانی, طراحی سایت, وب سایت حرفه ای, طراحی صفحات وب, آموزش نرم افزار wyswyg web builder 9, آموزش طراحی وب سایت با نرم افزار WYSIWYG web builder

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما