آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود کاملترین مجموعه مقالات زبان پی اچ پی PHP به زبان فارسی

دانلود کاملترین مجموعه مقالات زبان پی اچ پی PHP به زبان فارسی

کاملترین نکات برتر زبان برنامه نویسی PHP را به زبان فارسی برای شما اماده کرده ایم. این مطلب پیشتر از سایت آغازه منتشر شده بود ولی به علت پاک شدن از روی سرور تصمیم به ارائه دوباره آن نمودیم.. زبان پی اچ پی یک زبان مفسری برای طراحی وب داینامیک میباشد. این مجموعه به مباحثی که زیر به ان اشاره می شود می پردازد. محبوبیت این زبان برنامه نویسی PHP به حدی است که اکثر تمام مدیریت محتوا های معروف مانند وردپرس ، جوملا و… و حتی شبکه اجتماعی فیس بوک با این زبان پیاده سازی شده است. و اما رد این مجموعه به مباحثی مانند. مقایسه زبان PHP با ASP ، مدیریت فایلهای ارسالی توسط کاربران توسط پی اچ پی ، روش نصی آپاچی سرور همراه با PHP ، بررسی توابع تاریخ شمسی به میلادی و بلعکس ، بکارگیری الگوی یکتا در PHP 5 ، تابع مرتب سازی فارسی در پی اچ پی ، مقایسه PHP با تکنولوژی Perl CGI ، آپلود کردن  My Sql ، بسته های PHP_request ، بررسی Sqllite ، بررسی کوکی ها و نشست جلسه ، و…. این مجموعه شامل بسیاری مقالات و کتابهای درباره زبان پی اچ پی میباشد که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کاملترین مجموعه مقالات زبان پی اچ پی PHP

نویسنده: IRANPHP

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۰۰

حجم فایل: ۷٫۵ مگابایت

زبان PHP را یک زبان برنامه نویسی تحت وب نیز می‌نامند درحالی که لفظ اسکریپت نویسی صحیح تر است. اسکریپت‌های نوشته شده توسط هسته PHP که خود به زبان C نوشته و کامپایل شده است، کنترل شده و اجرا می‌شوند. یعنی ما با کدهایمان به هسته PHP دستور می‌دهیم که چه کاری انجام دهد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: مقالات زبان پی اچ پی, کاملترین مجموعه مقالات PHP, مقایسه زبان PHP با ASP, مدیریت فایلهای ارسالی توسط کاربران توسط پی اچ پی, بررسی توابع تاریخ شمسی به میلادی PHP, بکارگیری الگوی یکتا در PHP 5, تابع مرتب سازی فارسی در پی اچ پی, مقایسه PHP با تکنولوژی Perl CGI, آپلود کردن  My Sql, بسته های PHP request, بررسی Sqllite, مقالات زبان پی اچ پی PHP

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما