آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ویژوال دات نت دانلود فیلم آموزشی پلتفرم NHibernate

فیلم آموزشی NHibernate

NHibernate یک ORM تولید شده شرکت مایکروسافت می باشد که به صورت متن باز ارائه شده است. از این پلتفرم جهت کار با پایگاه داده رابطه ای تهیه شده است که جایگزینی مناسب برای دات نت فریم ورک مایکروسافت به شمار می آید. این نرم افزار تحت قانون GNU و متن باز انتشار یافته است. NHibernate این امکان را برای برنامه نویسان فراهم می آورد تا با پیچیدگی ها کمتر با پایگاه داده کار کنند. در این نرم افزار از java ORMapper Hibernate  استفاده شده است تا موجودیت ها و رابطه های جداول پایگاه داده را در قالب یک فایل XML ارائه نماید و این امر باعث می شود تا به صورت اتوماتیک بتواند ذخیره و بازخوانی داده ها از پیگاه داده SQL تولید کند. در این آموزش شما با این پلتفرم  NHibernate بطور کامل آشنا خواهید شد. این فیلم آموزشی محصول شرکت Pluralsight می باشد و شامل سر فصل های پیکربندی و رابط کاربری و کوئری می باشد. امید است که این فیلم آموزشی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : دانلود فیلم آموزشی NHibernate

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: شرکت Pluralsight

حجم فایل: ۳۵۰ مگابایت

کلمات کلیدی: آموزش ORM NHibernate, آموزش تصویری NHibernate, آموزش ویدیویی NHibernate, فیلم آموزشی NHibernate, آموزش استفاده از NHibernate

NH (NHibernate) یک نرم‌افزار کدباز ( OpenSource ) رایگان است. و قسمتی از java ORMapper Hibernate است که کدی در قالب  XML  از موجودیت‌ها (Entity) و روابط (Relation) ارائه می‌کند. و به صورت اتوماتیک برای ذخیره و بازیابی Data ها کد Sql تولید می‌کند، و شما می‌توانید با متادیتاهای (meta data) ذخیره شده در source code کار کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم سرور دوم)

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما