آغازه لیست کتابها برنامه نویسی موبایل دانلود کتاب آشنایی و راهنمای جامع سیستم عامل Android یه زبان فارسی

دانلود کتاب آشنایی و راهنمای جامع سیستم عامل Android یه زبان فارسی

کتاب راهنمای جامع استفاده از سیستم عامل آندروید را برای شما آماده کرده ایم. همانطور که میدانید این سیستم عامل توسط شرکت مطرح گوگل برای تلفن همراه و تبلت ها و سایر دستگاه ها نصب و مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم عامل که از هسته اصلی سیستم عامل لینوکس گرفته شده یکی از شگفت انگیز ترین سیستم عامل ها  می باشد. در این کتاب شما مقدمه ای در باره این سیستم عامل آندروید ، نصب ، بروز رسانی ، روابط کاربری ، وب جت ها ، تنظیمات ، نرم افزار ها و بازی ها ، روت کردن گوشی و سایر مباحث پیشرفته می باشد که امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب آشنایی و راهنمای جامع سیستم عامل Android

نویسنده: محمد رضا رشیدی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۱

حجم فایل: ۱٫۰ مگابایت

 سیستم عامل Android

تمام برنامه ها برای آندروید یکی اند. آندروید فرقی میان یک برنامه third-party و توابع هسته سیستم عامل در اجرا نمی گذارد و هر دو می توانند دسترسی مساوی به قابلیت های گوشی داشته باشند. گوشی هایی که سیستم عامل آندروید را خواهند داشت به کاربرشان اجازه می دهند تا از تمام قابلیت های یک گوشی هوشمند بهره ببرند. کاربران این گوشی ها به معنای واقعی می توانند دستگاه خود را بر اساس سلیقه ی خود تغییر دهند و محیط سیستم عامل گوشی خود را سفارشی و شخصی سازی کنند. حتی کاربران می توانند برای گوشی تعیین کنند که عکس هایشان با چه برنامه ای باز شود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: سیستم عامل آندروید, سیستم عامل Android, کتاب آشنایی و راهنمای جامع سیستم عامل Android, اجرای جاوا در اندروید, امنیت اندروید, برنامه نویسی اندروید, تبدیل جاوا به اندروید, روت کردن اندروید, سیستم عامل آنروید, سیستم عامل موبایل, سیستم عامل گوگل, نرم افزار ها و بازی های اندروید, هسته لینوکس, کتاب آشنایی با آندروید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما