آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش python دانلود فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون Python به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون Python

فیلم آموزشی برنامه نویسی پایتون را برای مشا آماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .پایتون (Python) یک زبان برنامه نویسی تفسیری ، داینامیک و شی گرا است که می توان از آن در نرم افزار ها و تکنولوژی های متنوع بهره برد . این زبان برنامه نویسی دریچه نوین در دنیای برنامه نویسی ایجاد کرده و به زبان محاوره  ای ریاضی بسیار شباهت دارد. این زبان برنامه نویسی (در ایران پیتون هم تلفظ می شود)  با داشتن کتابخانه های گسترده (library)روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزار های مختلف به آسانی فراهم می کند. متن باز (اوپن سورس) بوده و یادگیری و استفاده از آن در عرض چند روز ممکن است . کد های نوشته شده در این زبان در محدوده وسیعی از پلتفرم ها مانند لینوکس ، ویندوز ، مک ، و حتی گوشی های موبایل قابل اجرا است . شما میتوانید این فیلم آموزشی را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی: : دانلود فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون Python  به فارسی

حجم فایل: ۳۶۴ مگابایت

 منبع: احسان ای وی آر

فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون Python

پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.
پایتون یک زبان اسکریپتی و بسیار قدرتمند و گسترده هستش و این روزها می توانید آثاری از نفوذش رو تقریبا همه جا ببیند از پروژه های ساده و بسار کوچک گرفته تا پروژه های عظیم چون برخی از نرم افزار هایNASA .
جالب است بدانید مایکرو سافت نیز این زبان را با نام IronPython در تکنولوژی Net. خود گنجانده است !!!!
پایتون ذاتا یک زبان شی گراست و از ویژگی های پیشرفته شی گرایی چون وراثت – چند شکلی – سربار گزاری عملگر و … پشتیبانی می کند

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی برنامه نویسی پایتون, آموزش Python, دانلود فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون Python, پایتون, پایتون چیست, Python, اموزش زبان پایتون, دانلود فیلم پایتون, کتاب python

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما