آغازه آموزش برنامه نویسی پایگاه داده اکسس دانلود جزوه ایجاد پایگاه داده ها به زبان فارسی

دانلود جزوه ایجاد پایگاه داده ها به زبان فارسی

 کتاب پایگاه داده را بطور رایگان  از سایت آغازه دانلود  و مطالعه کنید. در این کتاب شما ابتدا با نمودارهای ERD به شناسایی موجودیتها وروابط بین عناصر سازنده داده ای و با مفاهیم جبر رابطه ای و حداول آشنا می شوید. برنامه رایانه‌ای که برای مدیریت و پرسش و پاسخ بین پایگاه‌های داده‌ای استفاده می‌شود را مدیر سیستم پایگاه داده‌ای یا به‌اختصار (DBMS) می‌نامیم. امید است این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب:  جزوه ایجاد پایگاه داده

نویسنده: حمیدرضا ترابی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۸

حجم فایل: ۴ مگابایت

 Entity Relationship ( ارتباط موجودیت ) که به اختصار به اون ER Model می گوییم ، نموداری در دسته Data Model می باشد. (گاهی اوقات ممکنه واژه ERD یعنی ER Diagram را هم بشنوید.) ER Model، که شامل یک سری نمادهای گرافیکیمی باشد، برای نشان دادن ساختار داده ای سیستم مورد بررسی، استفاده می شود. و بطور خلاصه می توان تو یه جمله تعریفی از ER داشته باشیم، نمودار ER در واقع اشیای داده ای، صفات و روابط بین هر یک از اشیای داده ای رو نشون می شود. در زیر یک نمونه از نمودار ER نشان داده شده است.

 نمودارهای ERD

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: جزوه ایجاد پایگاه داده, DBMS, سیستم پایگاه داده‌, جزوه ایجاد پایگاه داده, کتاب پایگاه داده, حمیدرضا ترابی, دانلود جزوه ایجاد پایگاه داده ها به زبان فارسی, بانک اطلاعاتی جزوه ایجاد بانک اطلاعاتی و پایگاه داده, دانلود دانلود جزوه ایجاد بانک اطلاعاتی, پایگاه داده, دانلود رايکان کتاب

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما