آغازه لیست کتابها کتابهای کامپایلر دانلود جزوه دستنویس طراحی و ساخت کامپایلرها به زبان فارسی

 جزوه دستنویس طراحی و ساخت کامپایلرها ب

جزوه دستنویس طراحی و ساخت کامپایلرها را  برای شما آماده دانلود کرده ایم. شما با مطالعه این جزوه میتوانید نکات بسیاری را درباره این درس بیاموزید. > طور کلی کامپایلر برنامه‌ای است که متن برنامه‌ای را که به یک زبان برنامه‌سازی نوشته شده است به عنوان ورودی می‌پذیرد و خروجی آن متن برنامه‌ای به یک زبان دیگر است به طوری که معنای آن متن تغییر نمی‌کند. این فرآیند در زبان طبیعی ترجمه نام دارد. مترجم ها جملات یک زبان طبیعی را به زبان طبیعی دیگر ترجمه می‌کنند.

عنوان کتاب:  جزوه دستنویس طراحی و ساخت کامپایلرها

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۳

حجم فایل: ۱۲٫۱ مگابایت

جزوه درس طراحی و ساخت کامپایلر ها

کامپایلر چگونه کار می کند؟
برای تهیه یک کامپایلر، کامپایلر دیگری را اجرا می‌کنیم که ورودی آن متن منبع این کامپایلر و خروجی آن کد اجرایی برای این کامپایلر است . این فرآیند کامپایل است . اگر زبان منبع همان زبان پیاده ساز باشد و متن منبعی که کامپایل می‌شود نسخه جدید خود کامپایلر باشد این فرآیند خودرانی نام دارد. کامپایل کردن یک برنامه‌ با تبدیل فرمت یک فایل به فرمت دیگر مثل EBCDIC به اسکی تفاوت عمده‌ای ندارد . در کامپایل کردن برنامه معنای برنامه باید حفظ شود .
بخشی از کامپایلر که متن زبان منبع را تحلیل می‌کند پردازشگر جلویی و بخشی از کامپایلر که زبان مقصد را ترکیب می‌کند پردازشگر نهایی نام دارد اگر کامپایلر به خوبی طراحی شده باشد پردازشگر نهایی کاملا از زبان مبدا و پردازشگر جلویی از زبان منبع بی خبر است . هر یک از این دو بخش از نمایش معنایی برنامه خبر دارند .این تفکیک دقیق دلایل فنی دارد و منجر به کامپایلرهای ساخت یافته می‌شود.

همانطور که می دانید زبان ها از نظر پیچیدگی به ۴ دسته تقسیم می شوند . ۱- زبان های منظم Regular Languages 2- زبان های مستقل از متن Context Free Languages 3- زبان های حساس به متن Context Sensitive Languages 4- زبان های بدون محدودیت . از این این دسته زبان های مستقل از متن برای برنامه های سطح بالا که نزدیک به زبان انسان باشند مناسب ترند چون می توان با الگوریتم های از درجه (n)O تعلق یک عبارت را به آن بررسی کرد که در آن n طول عبارت فوق می باشد .

منبع: مهندسیار

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: جزوه دستنویس طراحی و ساخت کامپایلرها, کامپایلر, طراحی و ساخت کامپایلر, دانلود جزوه دستنویس طراحی و ساخت کامپایلرها به زبان فارسی, گراف عبارات شرطي, دستورات کد ساز در Symbol Table, وازه یاب, گراف عبارات ریاضی, آرایه ها, سایت آغازه

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما