آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus به زبان فارسی

دانلود کتاب ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus به زبان فارسی

کتاب ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus به زبان فارسی را برای شما علاقه مندان حوزه شبکه مدرک نتورک پلاس آماده کرده ایم. شبکه های کامپیوتری روز به روز گسترده می شوند و افراد بسیاری علاقمند به فراگیری دوره های کارشناسی و تخصصی شبکه هستند. دوره + Network که از طرف سازمان CompTIA ارائه شده است با آموزش مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را برای فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده می کند. شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus به زبان فارسی

نویسنده: حمیدرضا نیک خواه

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۷

حجم فایل: ۲٫۶ مگابایت

 کتاب ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus

دورهی  آموزش نتورک پلاس +Network یک دوره آموزش شبکه است که از طرف سازمان CompTIA ارائه شده است ، این دوره با آموزش مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را برای فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده می کند.

کتاب ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده +Network نوشته آقای حمید رضا نیکخواه در ۳۷ صفحه و برای دوره های آموزشی CCNA، MCSE، MCSA نوشته و بسیار مفید می باشد. شایان ذکر است در نگارش این کتاب از شش کتاب معتبر بهره گرفته شده است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

آموزش network+, آموزش مفاهیم شبکه, حمیدرضا نیک خواه, دوره نتورک پلاس, دوره های MCSE و CCNA, دوره های امنیت شبکه, دوره های تخصصی شبکه, دوره پیشرفته شبکه, شبکه های کامپیوتری, کتاب network+, کتاب امنیت شبکه های کامپیوتری

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما