آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت دانلود کتاب آموزش ویندوز ۸ به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش ویندوز 8 به زبان فارسی

کتاب آموزش ویندوز ۸ به زبان فارسی  . ویندوز ۸ (Windows 8) آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. در کتاب حاضر امکانات ویندوز هشت را به صورت ساده و روان بیان می کند و کتاب اموزشی ارزشمند جهت آشنا شدن با آخرین سیستم عامل مایکروسافت می باشد. این کتاب شما را با این سیستم عامل آشنا میکند.

عنوان کتاب: کتاب آموزش ویندوز ۸

نویسنده: حمید شجاعی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۰۷

حجم فایل: ۶٫۵ مگابایت

 کتاب تصویری و فارسی آموزش ویندوز 8

کتاب آموزش ویندوز ۸ کتاب بسیار کامل و جامع به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی به تشریح قابلیت ها و ترفندهای ویندوز ۸ می پردازد. این کتاب توسط آقای حمید شجاعی نوشته شده است. شما میتوانید این کتاب را از لینکهای زیر ار سایت آغازه دانلود کنید.

کتاب الکترونیکی آموزش ویندوز ۸ به زبان فارسی بوده و به صورت رایگان منتشر شده است. و شامل آموزش امکانات جدید ویندوز ۸ نیز می باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت, Windows 8), ویندوز ۸, کتاب آموزش ویندوز ۸, دانلود کتاب آموزش ویندوز ۸ به زبان فارسی, کتاب آموزش ویندوز ۸, ویندوز ۸, آموزش ویندوز, دانلود کتاب

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما