آغازه لیست کتابها کتابهای مهندسی نرم افزار دانلود کتاب راهبرد متدولوژی اسکرام مهندسی مدرن توسعه نرم افزار به زبان فارسی

دانلود کتاب راهبرد متدولوژی اسکرام مهندسی مدرن توسعه نرم افزار به زبان فارسی

اسکرام متدولوژی است که با بسیاری از انواع پروژه های نرم افزاری چون برنامه های تجاری، برنامه های حیاتی-امنیتی، برنامه های داده محور و بازی های رایانه ای سازگار است. همچنین از بازه وسیعی از پروژه ها با مدت زمان مختلف پشتیبانی می کند. در عصر امروز توسعه سریع بیش از پیش اهمیت یافته از این رو بسیاری از متدولوژی های نوین (مانند اسکرام) بر این اساس(سرعت در توسعه) ساخته شده اند. یکی از بزرگ ترین مزایای اسکرام این است که از همه پلت فرم های موجود پشتیبانی می کند و محدود به سیستم های خاصی نمی باشد. برخی متدولوژی های مدیریت پروژه توسط شرکت های تجاری ساخته می شوند. هر شرکتی معمولاً این متدولوژی ها را بر اساس سیستم های خود طراحی کند. اگر چه ممکن است این متدها قدرت زیادی داشته باشند اما از آن جایی که برای پلت فرم خاصی طراحی شدند ممکن است برای دیگر پلت فرم ها چندان قابل استفاده نباشند. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوانم کتاب: کتاب راهبرد متدولوژی اسکرام مهندسی مدرن توسعه نرم افزار

نویسنده: احمد عادلی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۰۴

حجم فایل: ۵٫۶ مگابایت

 راهبرد متدولوژی اسکرام

بیشتر بدانید….

اسکرام در اصل پیاده سازی ارزش ها و اصول بیانیه آجیل می باشد و رفتاری را تعریف می کند که این ارزش ها و اصول را ارضا کند. پیاده سازی اسکرام در حقیقت روشی است برای این که ارزش ها و اصول آجیل در قالب عمل در آیند. اسکرام یک روش کلی را تعریف می کند تا این ارزش های و اصول به شیوه درستی پیاده سازی شوند. فرآیند توسعه نرم افزار مانند هر فرآیند دیگری دارای مراحل ترتیبی است. این متدولوژی اجرای مرحله به مرحله را تا تکمیل فرآیند توسعه تعریف می کند. به زبانی دیگر اسکرام روشی را معرفی می کند تا بتوان توسعه را بر اساس اصول و قوانینی از پیش تعریف شده به سطحی از چالاکی رسانید. علاوه بر این اسکرام دارای تکنیک های بی نظیری در دل خود می باشد که از جمله آن ها می توان به تعیین اولویت کارها، توزیع نیروی انسانی، تخمین زمان و هزینه و… اشاره کرد.

یکی از مهمترین آیتم های هر متدولوژی ابزارها می باشند. اجرای یک متدولوژی بدون استفاده از ابزار می تواند مشکل و در مواردی غیر ممکن باشد. برای اسکرام نیز مانند بسیاری از متدولوژی مدیریت پروژه ابزارهایی وجود دارد. هر کدام از این ابزارها مزایا و معایب خاص خود را دارند.یکی از کامل ترین ابزارهایی که تا به امروز برای اسکرام معرفی شده Team Foundation Server می باشد. TFS یک هسته عملیاتی مدیریت توسعه نرم افزار است که وظیفه آن یکپارچه سازی سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه می باشد. عملیاتی که توسط TFS پشتیبانی می شوند عبارت اند از: مدیریت پروژه، دریگیری آیتم های کاری، کنترل نسخه، مدیریت تست کیس، خودکار سازی Buildها، گزارش گیری، مدیریت آزمایشگاه مجازی(Virtual Lab).

متدولوژی اسکرام با پکیجی کامل شامل چارچوب، متد، تکنیک و ابزار قادر به رفع نیاز راهبردی و مدیرتی بسیاری از پروژه های نرم افزاری با ابعاد و حوزه های مختلف می باشد.

اين كتاب توسط مولف اثر به رايگان توزيع مي گردد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: اسکرام, متدولوژی scrum, متدولوژی اسکرام, مهندسی توسعه نرم افزار, راهبرد متدولوژی اسکرام, scrum چیست, اسکرام چیست؟, احمد عادلی, متد اسکرام, دانلود کتاب راهبرد متدولوژی اسکرام Scrum مهندسی مدرن توسعه نرم افزار به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما