آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش CSS/HTML دانلود کتاب آموزش Html 4.0 به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش Html 4.0 به زبان فارسی

کتاب آموزش زبان اچ تی ام ال html  بطور خلاصه شما را  طراحی صفحه های وب و تگ های آن اشنا می کند در این کتاب سعی شده است تا با مثالهای فراوان اصول طراحی صفحه های وب را به شما آموزش دهد. این دوره آموزشی شامل مجموعه از مقالات دوره ای ومرتیط به هم و چندین مثال علمی مختلف است که من در آنها تلاش کردم با زبانی ساده واز کوتاه ترین راه شما را با HTML آشنا کنم. بعد از به پایان رساندن این دوره شما می توانید با زبان ساده، وب سایت خودتان را به راحتی ایجاد کنید.فراگیری زبان HTML آسان است به شرطی که مقالات را دنبال کنید و پشت سر هم تکرار کنید تا کدهای HTML را یاد بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب آموزش Html 4.0 به زبان فارسی

نویسنده: علی جهانشاهلو

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۵

حجم فایل: ۲٫۳ مگابایت

 کتاب آموزش Html 4.0 به زبان فارسی

HTML یک زبان نشانه گذاری است ، به اين معنی که بخش های مختلف توسط اجزايی به نام تگ از هم جدا شده ، که هر کدام دارای کاربرد و خواص مربوط خود هستند . اين تگ ها به مرورگر اعلام می کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و بايد به چه صورت نمايش داده شود .

اچ‌تی‌ام‌ال زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه زبانی برای نشانه‌گذاری ابرمتن است و اساساً برای ساخت‌مند کردن اطلاعات و جدایش اجزای منطقی یک نوشتار — نظیر عناوین ، تصاویر ، فهرست‌ها ، بندها و جداول — به کار می‌رود. از سوی دیگر، اچ تی ام ال را نباید به عنوان زبانی برای صفحه‌آرایی یا نقاشی صفحات وب به کار بُرد؛ این وظیفه اکنون بر دوش فناوری‌های دیگری همچون سی اس اس ( Css ) است که در بخش آموزش Css به طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: آموزش html, آموزش زبان html, طراحی وب سایت حرفه ای, آموزش طراحی وب سایت حرفه ای, طراحی سایت، آموزش طراحی سایت, آموزش طراحی حرفه ای سایت, آموزش Html 4.0, دانلود کتاب آموزش Html 4.0 به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما