آغازه لیست کتابها کتابهای ICDL دانلود آموزش مهارت هاي هفتگانه تحت فايل – آموزش ICDL به صورت كتاب الكترونيكي (PDF)

دانلود آموزش مهارت هاي هفتگانه تحت فايل - آموزش ICDL به صورت كتاب الكترونيكي (PDF)

آموزش مهارت هاي هفتگانه تحت فايل – آموزش ICDL به صورت كتاب الكترونيكي . سال ۱۹۹۵ میلادی انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیك اروپا با تشكیل گروهی ویژه، روشی برای ارتقای سطح مهارت های فن آوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود. با برگزاری آزمون های آموزشی در كشور فنلاند، گواهی نامه اروپایی كاربری كامپیوتر (ecdl) به رسمیت شناخته شد(ecdl) سپس در اوایل آگوست سال ۱۹۹۶م. در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین الملل نیز مطرح گردید. به این ترتیب ECDL اروپایی، به خارج از مرزهای اروپا نیز راه یافت و به عنوان ICDL یعنی گواهی نامه بین المللی كاربری كامپیوتر شهرتی جهانی یافتICDL (INTERNATIONAL COMPUTER DRIVING LICENCE) یك گواهی نامه بین المللی است كه توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارت های كامپیوتری، تأیید می كند.
هم اكنون ما كتاب الكترونيكي مهارت هاي هفتگانه را تحت فرمت PDF كه قسمت هاي آموزش آن در ۷ قسمت و نمونه سوالات تك تك مراحل آن را نيز كه شامل ۷ بخش ديگر مي باشند ضميمه ي فايل دانلودي كرده ايم كه اميدواريم مورد استفاده كاربران محترم سايت ITCOM قرار گيرد.

دانلود كتاب الكترونيكي آموزش مهارت هاي هفتگانه – با حجم ۴٫۰۸ مگابایــت

دانلود كتاب الكترونيكي نمونه سوالات مهارت هاي هفتگانه – با حجم ۳٫۶۵ مگابایــت

دانلود فایلها از سرور رپیدشیر:

دانلود كتاب الكترونيكي آموزش مهارت هاي هفتگانه – با حجم ۴٫۰۸ مگابایــت

دانلود كتاب الكترونيكي نمونه سوالات مهارت هاي هفتگانه – با حجم ۳٫۶۵ مگابایــت

آموزش مهارت هاي هفتگانه تحت فايل – آموزش ICDL به صورت كتاب الكترونيكي

کاربر گرامی لطفانظر خود را در باره این مطلب بنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کسانی که قصد دانلود این کتاب را دارند کمک شایانی خواهد نمود

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما