آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT شاهکار LG با تکنولوژی LED

شاهکار LG با تکنولوژی LED .شرکت LG که یکی از تولیدکنندگان فعال در زمینه تلویزیون‌های صفحه تخت و سایر وسایل صوتی تصویری در بازار جهانی است، تلویزیون جدید خود را با نام LH900 که مجهز به فناوری FULL HD و تکنولوژی LED هست، به بازار عرضه کرده است

شاهکار LG با تکنولوژی LED

طبق ادعای ال‌جی این تلویزیون LED تنها تلویزیون LED موجود در بازار است که امکان برقراری ارتباط با موبایل، لپ‌تاپ و هدفون بی‌سیم از طریق بلوتوث را برای کاربرانش فراهم آورده است. همچنین این تلویزیون برخلاف اغلب تلویزیون‌های LED موجود در بازار که لامپ LED آنها منحصرا در حاشیه صفحه پخش شده است برای بالا بردن کنتراست و کیفیت تصویر، لامپ‌های LED را در کل صفحه تلویزیون پخش کرده است.
کنتراست تصویر در این تلویزیون برابر با ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ است. در این سری تلویزیون‌ها رنگ‌های سیاه تصاویر پررنگ‌تر و خطوط اطراف تصاویر کاملا جدا از هم و قابل تشخیص هستند. تفاوت کیفیت تصویر در این تکنولوژی هنگامی نمایان می‌شود که بخش‌هایی از تصویر کاملا روشن و قسمت‌های دیگر آن کاملا تاریک هستنند. LG LH900 تصویری با کیفیت واقعی و وضوح FULL HD یا ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند.
LG همچنین سعی کرده است تا محصول جدیدش طراحی متفاوتی هم داشته باشد. درست به همین دلیل هم تلویزیون جدید LH900 بدنه‌ای با رنگ براق و طراحی مدرن دارد.
LH900 از طرفی مجهز به تکنولوژی TruMotion است که با قابلیت پخش واقعی تصاویر ۲۴ فریم یعنی به همان صورتی که فیلم‌برداری شده‌اند از لرزش تصاویر جلوگیری می‌کند.
قابلیت ارتباط و اتصال این تلویزیون به دیگر دستگاه‌ها هم یکی از مزایای آن است.LH900 مجهز به ورودی USB پر سرعت نسخه ۲ برای اتصال به موبایل، دوربین‌های دیجیتال، دستگاه‌های پخش‌کننده MP3 و هاردهای اکسترنال است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی فایل‌های DivX HD را دارد و با اتصال به هارد دیسک‌ها و کارت‌های حافظه، فایل‌های ویدئویی با رزولوشن بالا را نیز نشان می‌دهد. همچنین این دستگاه به راحتی به وسیله ۳ ورودی HDMI خود به دیگر دستگاه‌ها مانند پخش‌کننده‌های Blu-ray دستگاه‌های بازی و دوربین‌های فیلم‌برداری متصل می‌شود.LG LH900 مبتنی بر تکنولوژی هوشمند ذخیره انرژی است که به وسیله آن یک حسگر هوشمند روشنایی تصویر را با نور استاندارد اتاق تنظیم می‌کند و نه‌تنها باعث می‌شود مصرف انرژی به میزان ۷۶درصد کاهش یافته، بلکه از خستگی چشم هنگام تماشای تلویزیون نیز جلوگیری می‌کند.

 شاهکار LG با تکنولوژی LED

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما