آغازه تبلیغات تبلیغات فروش ویژه آموزش ویدئویی دوره CCNA

فروش ویژه آموزش ویدئویی دوره CCNA

دوستان عزیز برای دریافت این محصول با موسسه عصر شبکه تماس حاصل فرمائید و با ارائه مشخصات محصول برای شما ارسال شود. شبکه های کامپیوتر و مدارک CCNA را با موسسه عصر شبکه تجربه کنید. 

شماره تماس : ۶-۸۸۷۳۵۸۴۵

www.ern-co.com

info@ern-co.com

توجه: این محصول صرفا جهت معرفی و تبلیغ در سایت آغازه قرار داده شده است و مالکیت مادی و معنوی آن متعلق به موسسه عصر شبکه بوده و سایت آغازه هیچگونه مسئولیتی در قبال این محصول بر عهده نخواهد داشت.

دانشجویانی که DVD آموزشی CCNA را تهیه می کنند چهارشنبه پایان هر ماه ۴ ساعت کلاس رفع اشکال در عصر شبکه خواهند داشت.

دانشجویانی که DVD آموزشی CCNA را تهیه نموده اند بعد از اتمام این دوره آموزشی می توانند در امتحانات عملی موسسه عصر شبکه شرکت نموده و بعد از قبولی در امتحان مدرک عصر شبکه را دریافت کنند.

دانشجویانی که DVD آموزشی CCNA را خریداری می کنند می توانند از Rack آموزشی CCNA موسسه عصر شبکه به مدت ۶ ساعت بصورت رایگان استفاده کنند.

برای تهیه این مجموعه روی لینک کلیک کنید.

آموزش سیسکو و کلا دوره های آموزشی شرکت سیسکو، معمولا به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری می پردازند. طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند.

در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی برای متخصصینی که به مباحث سیسکو آشنایی یا تسلط دارند در ایران و کل دنیا وجود دارد. بر طبق آمارهای جهانی در سالهای اخیر رشته های سیسکو و مایکروسافت و کلا شبکه رتبه نخست را در مشاغل پر درآمد داشته اند. در ایران نیز به دلیل محدود بودن متخصصین سیسکو ، این رشته و مهارت ، مورد علاقه اکثر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند یا در شرف فارغ التحصیلی هستند و دغدغه پیدا کردن شغل مناسب دارند قرار گرفته است. تقریبا اکثر کسانی که این دوره ها را حداقل تا پایان CCNP گذرانده اند جذب مشاغل و شرکتهای بزرگ و رو به رشد می شوند.

فروش ویژه آموزش ویدئویی دوره CCNA

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما