آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ دانلود کتاب آموزش ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ به زبان فارسی

 کتاب آموزشی ارسال پیامک با استفاده از زبان سی شارپ را تقدیم شما عزیزان می کنیم. امکان ارسال SMS در سی شارپ با استفاده از کد نویسی و دستوران AT command کاری مشکل به نظر می آید اما امروزه با استفاده از Kylix SMS ActiveX Control که کامپوننت تحت دات نت می باشد امکان برنامه نویسی نرم افزار ارسال پیامک را فراهم می آورد. در این کتاب شما با دستورات سی شارپ برای ارسال پیامک آشنا خواهید شد. این کتاب نوشته عبدالله اسکندری می باشد که با زبانی ساده و روان شما را دریادگیری این امر یاری می رساند.

عنوان : کتاب آموزش ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: عبدالله اسکندری

تعداد صفحه: ۱۴

حجم فایل: ۲ مگابایت

کلمات کلیدی: ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ, آموزش ارسال و دریافت پیامک در #C, آموزش ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ, آموزش ارسال پیامک با سی شارپ, آموزش کار با Kylix SMS ActiveX Control

آموزش ساخت پروژه ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ را برای شما کابران سایت آغازه آماده کرده ایم.  کتاب آموزشی ساخت پروژه ارسال و دریافت پیامک به زبان سی شارپ و دلفی را جهت دانلود قرار داده ایم. زبان کتاب ها فارسی می باشند و بصورت کامل این بحث را توضیح داده اند.در این آموزش از کامپوننت Kylix SMS ActiveX Control استفاده شده است .امیدواریم که این پست مورد توجه شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی سی شارپ  قرار بگیرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

2 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما