آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب کاربرد فدورا Fedora در شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

دانلود کتاب کاربرد فدورا در شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

 کتاب کاربرد فدورا Fedora در شبکه های کامپیوتری به زبان فارسیرا برای شما آماده کرده ایم. این کتاب با عنوان کاربرد لینوکس فدورا را در شبکه های کامپیوتری به بررسی سرویس های شبکه در سیستم عامل لینوکس می پردازد. اگر تاکنون با Linux کار کرده باشید. نسخه های متعدد توزیع لینوکس که هر یک سیستم عامل جداگانه برای خود محسوب می شوند را می شناسید. شرکت Red Hat از سیستم عامل های مختلف لینوکس که Fedora یکی از آنهاست پشتیبانی میکند. فدورا یکی از قدرتمند ترین لینوکس ها در زمینه شبکه و اینترنت می باشد. در کتاب پیش رو به کاربرد لینوکس فدورا در شبکه های کامپیوتری پرداخته شده است. شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب کاربرد فدورا در شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

نویسنده: ابراهیم شیری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۳

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

 کتاب کاربرد فدورا Fedora در شبکه های کامپیوتری

شما می توانید با مطالعه  کتاب کاربرد فدورا Fedora در شبکه های کامپیوتری به نصب و یکربندی شبکه با استفاده از Linux بپردازید. امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

فدورا و شبکه, فدورا در شبکه, فدورا در شبکه های کامپیوتری, لینوکس فدورا, کاربرد سیستم عامل فدورا در شبکه های کامپیوتری, کتاب کاربرد فدورا در شبکه, آموزش فدورا, آموزش شبکه در فدورا, شبکه در لینوکس فدورا , کتاب کاربرد فدورا Fedora ,

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما