آغازه آموزش برنامه نویسی پایگاه داده MySQL دانلود کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

دانلود کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی . در این بخش از سایت آغازه کتاب الکترونیکی ایجاد بانکهای اطلاعاتی دکتر پور حاجی کاظم را برای شما آماده کرده ایم که توسط حمید رضا ترابی تهیه شده است . این جزوه بطور خلاصه و روان به آموزش مفاهیم درس پایگاه داده ها می پردازد. امید است که مورد توجه شما کاربران عزیز قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

نویسنده: حمید رضا ترابی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۸

حجم فایل: ۴٫۶ مگابایت

کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

پایگاه داده ها یکی از دروسی است که دانشجویان رشته کامپیوتر باید در مقطع کارشناسی بگذرانند. در این مجموعه ابتدا مفاهیم اولیه در پایگاه داده تدریس می شود. سپس نمودار ER و در مدل رابطه ای تدریس می شود. در ادامه جبر رابطه ای و SQL و در انتها وابستگی و نرمال سازی به زبانی بسیار ساده تدریس می شود.

برای ذخیره و بازیابی بهتر، هر رکورد معمولا به صورت مجموعه‌ای از اجزای داده‌ای یا رویداد ها سازماندهی می‌‌گردد. بخش های بازیابی شده در هر پرسش به اطلاعاتی تبدیل می‌‌شود که برای اتخاذ یک تصمیم کاربرد دارد. برنامه رایانه‌ای که برای مدیریت و پرسش و پاسخ بین پایگاه‌های داده‌ای استفاده می‌‌شود را مدیر سیستم پایگاه داده‌ای یا به اختصار (DBMS) می‌‌نامیم. خصوصیات و طراحی سیستم های پایگاه داده‌ای در علم اطلاعات مطالعه می‌‌شود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده), dbms, بانک اطلاعاتی, تحقیق دیتابیس, جزوه پایگاه داده ها, دانلود کتاب پایگاه داده ها, سيستم بانك اطلاعاي رابطه اي, صفت خاصه, فیلد و رکورد, محمد تقی روحانی رانکوهی, موجوديت ( Entity ), پایگاههای داده

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما