آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT ساخت اولین خنک‌کننده دنیا برای سوکت ۱۱۵۶ اینتل توسط کولر مستر

ساخت اولین خنک‌کننده دنیا برای سوکت ۱۱۵۶ اینتل توسط کولر مستر . اولین خنک‌کننده دنیا برای سوکت ۱۱۵۶ اینتل توسط کولر مستر ساخته شد.

ساخت اولین خنک‌کننده دنیا برای سوکت ۱۱۵۶ اینتل توسط کولر مستر
Cooler Master Hyper TX3

کولر مستر به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده فن، منبع تغذیه و کیس، مدل جدید سری Hyper TX را بر اساس پردازنده‌های جدید طراحی و تولید کرده است. پردازنده‌های اینتل که بر پایه سوکت ۱۱۵۶ تولید شده‌اند توسط خنک‌ساز Hyper TX3 به طور کامل پشتیبانی می‌شود. پردازنده‌های Core i5 که توان مصرفی برابر ۹۵ وات دارند به راحتی توسط Hyper TX3 خنک می‌شود.

در طراحی این مدل تغییرات اساسی دیده می‌شود که می‌توان به نصب بسیار آسان به خاطر پایه‌های انعطاف‌پذیر، اتصال مستقیم ۳ لوله مسی انتقال حرارت به پردازنده که از دو طرف به پره‌های هیت سینک متصل شده، پشتیبانی از پردازنده‌های بیش از ۱۳۰ وات اینتل (over 130W TDP) و همچنین به امکان اتصال فن دوم برای افزایش خنک‌سازی اشاره کرد.

از دیگر مزیت‌های Hyper TX3 که با گارانتی دریا کامپیوتر عرضه می‌شود، فن آن است. فن ۹۲ میلیمتری PWM با گستره چرخش بالای ۲۸۰۰ دور در دقیقه و پدهای لاستیکی ضدلرزش که سبب شده است این فن بسیار ساکت به کار خنک‌کنندگی پردازنده بپردازد. وزن این مدل با توجه به پره‌های آلومینیومی آن تنها ۴۷۰ گرم است و دارای ابعادی معادل ۹۰ x 51 x 139 میلیمتر است.

این مدل نیز همانند تمامی خنک‌کننده‌های کولر مستر دو حالته می‌باشد یعنی شما می‌توانید از Hyper TX3 هم برای پردازنده‌های intel و هم برای پردازنده‌های AMD به راحتی با تعویض گیره‌های اتصال دهنده‌اش به مادربرد از آن استفاده نمایید. پشتیبانی از سوکت‌های اینتل LGA775 / 1156 و سوکت‌های AMD که شامل ۷۵۴ / ۹۳۹ / ۹۴۰ / AM2 و جدیدترین آن AM3 توسط Hyper TX3 کولر مستر به راحتی انجام می‌شود.

گفتنی است Hyper TX3 به خاطر کارایی بالا، کوچکی، سازگار با هر دو پلتفرم، امکان اتصال فن دوم و قیمت مناسب توانسته ۲۳ جایزه بین‌المللی را دریافت کند که از آن جمله می‌توان به جوایزی از Best Buy award، Overclockershq، Pro-clockers، TweakTown، LanOC و سایت‌های معتبر دیگر اشاره کرد.

ساخت اولین خنک‌کننده دنیا برای سوکت ۱۱۵۶

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما