آغازه آموزش شبکه آموزش سیسکو دانلود کتاب مقدمه ای بر مفاهیم مدرک CCNA به زبان فارسی

دانلود کتاب مقدمه ای بر مفاهیم مدرک CCNA به زبان فارسی

کتاب مقدمه ای بر مفاهیم مدرک CCNA به زبان فارسی .  در این بخش از سایت آغازه کتاب CCNA را برای شما فراهم آورده ایم . CCNA مخفف Cisco Certified Network Associate و به معنای دانشیار خبره شبکه سیسکو می باشد.برای مطالعه این کتاب لازم آشنایی اولیه با کامپیوتر و شبکه و نیز آشنایی کامل با TCP/IP و Subnetting و یا Config روترها داشته باشید.  آموزش CCNA بیانگر توانایی شخص در نصب ،پیکر بندی ،پیادهسازی و عیب یابی شبکه های در مقیاس متوسط ،در زمینه Routing ، Switching و شبکه های با ارتباطات راه دهد که از سرویس های مخابراتی استفاده میکنند می باشد .استاندارد آموزشی این دوره شامل پروتکل های Routing  RIP و EIGRP و OSPF پیاده سازی شبکه های Frame Relay و Access Control List می باشد.

عنوان کتاب: کتاب مقدمه ای بر مفاهیم مدرک CCNA به زبان فارسی

نویسنده: مصطفی بنایی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۶۵

حجم فایل: ۱٫۲ مگابایت

کتاب مقدمه ای بر مفاهیم مدرک CCNA به زبان فارسی

 CCNA نخستین مدرک معتبر شرکت Cisco سیسکو در ارتباط با شبکه است و می توان آن را پیش نیاز سایر مدارک این شرکت در نظر گرفت. دارنده این مدرک توانایی نصب ، راه اندازی و خطایابی صد Nodeدر شبکه را دارد و می تواند سوئیچ ها و روترهای Ciscoرا نصب و پیکربندی کند همچنین ضمن گذراندن دوره های مربوط به این مدرک ، فرد باپروتکل های پایه شبکه مثل IP ،IPX ،VLANو GRPآشنا می شود .

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

مدرک CCNA, مصطفی بنایی, مدرک CCNA, آموزش شبکه, آموزش شبکه سیسکو, آموزش مسیریابی در شبکه, آموزش کامل دوره ccna, دانشیار خبره شبکه سیسکو, دوره های ccna, روترها, سخت افزار سیسکو, شبکه های مخابراتی, شهریه دوره ccna, عيب يابي شبکه, مدرک ccna, پروتکل های مخابراتی, پيکر بندي شبکه

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما