آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت دانلود کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور ۲۰۰۳ به زبان فارسی

دانلود کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور 2003 به زبان فارسی

کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور ۲۰۰۳ به زبان فارسی . کتابی که پیش رو دارید مربوط به درس ازمایشگاه شبکه های کامپیوتری میباشد که در آن به مباحث ویندوز سرور ۲۰۰۳ از نصب تا کانفیگ کردن آن برای یک شبکه پرداخته شده است. این کتاب برای آموزش دانشجویان عزیز بسیار مفید خواهد بود شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور ۲۰۰۳ به زبان فارسی

نویسنده: محمد امین ابوالحسن نژاد

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۶۴

حجم فایل: ۲٫۶ مگابایت

کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور 2003

کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور ۲۰۰۳ به زبان فارسی را می توانید از لینک های زیر از سایت آغازه دانلود و مطالعه کنید.

در این کتاب مفید می آموزید که چگونه یک سرور که توسط سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۳ راه اندازی شده را مدیریت کنید. همچنین کلیه مباحث Domain , login , IP شبکه و … را خواهید آموخت.

کتابی که پیش رو دارید مربوط به درس ازمایشگاه شبکه های کامپیوتری میباشد که در آن به مباحث ویندوز سرور ۲۰۰۳ از نصب تا کانفیگ کردن آن برای یک شبکه پرداخته شده است. این کتاب برای آموزش دانشجویان عزیز بسیار مفید خواهد بود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

 درس ازمایشگاه شبکه های کامپیوتری, ویندوز سرور ۲۰۰۳, کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویندوز سرور ۲۰۰۳, نصب و راهاندازی شبکه, ورود به شبکه, امنیت در شبکه با مجوزها و سطوح دسترسی, NetMeeting, NS Look up, نصب و پیکربندی ویندوز سرور و سرویسهای آن, Wins Serve

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما