آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود کتاب آشنایی با توانایی های ASP.NET به زبان فارسی

دانلود کتاب آشنایی با توانایی های ASP.NET به زبان فارسی

ASP.NET بی شک یکی از تکنولوژی های برنامه نویسی داینامیک توسط شرکت ماکروسافت می باشد که شهرت جهانی دارد . در این روش پردازش صفحه های وب در سمت سرور انجام می پذیرد. این تکنولوژی ASP.NET جایگزین برنامه نویسی کلاسک قدیمی ASP شده است. این برنامه نویسی تحت .NET بوده که می توان با زبانهای معروف سی شارپ و VB.NET به تولید صفحه های وب پرداخت . این تکنولوژی برای تولید صفحه های وب و در اصطلاح وب اپلیکشن مورد استفاده قرار می گیرد. ASP.NET پلتفرمی است برای اجرای کدهای داینامیک در سرویس دهنده وب، نه یک زبان برنامه نویسی ! در این کتاب، شما به طور کامل با زبان برنامه نویسی asp.net آشنا خوهید شد. امید است این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب آشنایی با توانایی های ASP.NET

نویسنده: عبد الله ناصری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۹۴

حجم فایل: ۲ مگابایت

 آموزش برنامه نویسی asp.net

ASP.NET یک زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد. این زبان و تکنولوژی محصولی از شرکت مایکروسافت بوده و به شما کمک می کند هرگونه وب سایتی را طراحی کرده و بسازید. ایبوکی که برای دانلود در اختیار شماست، در دو بخش مقدماتی و پیشرفته به آموزش این زبان برنامه نویسی قدرتمند می پردازد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آشنایی با توانایی های ASP.NET, تکنولوژی ASP.NET, برنامه نویسی asp.net, توانایی های asp.net، مهمترین زبان های برنامه نویسی, طراحی سایت, کد asp, آموزش برنامه نویسی وب سایت, آموزش برنامه نویسی asp.net, برنامه نویسی آسان، برنامه نویسی تحت وب

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما