آغازه لیست کتابها برنامه نویسی موبایل دانلود کاملترین کتاب برنامه نویسی آندروید به زبان فارسی

دانلود کاملترین کتاب برنامه نویسی آندروید به زبان فارسی

در این بخش از سایت آغازه کتاب برنامه نویسی آندروید را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب یکی از کاملترین کتابهای برنامه نویسی سیستم عامل موبایل آندروید می باشد. این کتاب به زبان فارسی نوشته شده است که توسط مهرداد جاویدی – شهرام رامشت نوشته شده است. شما برای شروع برنامه نویسی فقط کافی است SDK را نصب کنید و یک IDE مناسب  به همراه جاوا شروع به برنامه نویسی کنید . شما با مطالعه این کتاب می توانید برنامه های کاربردی خود را روی موبایل خودتان ایجاد کنید.. امید است مورد توجه قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کاملترین کتاب برنامه نویسی آندروید

نویسنده: مهرداد جاویدی – شهرام رامشت

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۴۰۴

حجم فایل: ۱۸٫۲ مگابایت

 کتاب برنامه نویسی آندروید

یکی از اهداف اساسی برنامه نویسی موبایل و آشنایی با اجزاء یک برنامه شامل Activity، Intent، Provider و Broadcast است، در کتاب با عنوان آموزش برنامه نویسی اندروید بصورت کاربردی مراحل ساخت و مدیریت UI شامل اضافه نمودن شی ها, منوها, TextBoxها، Button، check، DropdownList، BrowsText و همچنین کارکردن با زاویه محل گوشی (G-Sensor) بصورت عملی آموزش داده می شود.در این دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید چند نخی Multithreding نیز شامل راه اندازی Thread, مدیریت اولویت Thread ها نیز آموزش داده می شود.امید است که مورد توجه شما عزیزان سایت آغازه قرار بگیرد.

تمامی مطاالب این کتاب آموزشی به صورت تصویری و قدم به قدم بیان شده است تا با هر سطح دانشی شما بتوانید دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید را از پایه آغاز کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب برنامه نویسی آندروید, دانلود کاملترین کتاب برنامه نویسی آندروید, کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی آندروید, Android, برنامه نویسی آندروید, اندروید, آموزش مقدماتی برنامه نویسی آندروید, دانلود کاملترین کتاب برنامه نویسی آندروید به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما