آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ دانلود کتاب آموزش گام به گام ADO.NET به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش گام به گام ADO.NET به زبان فارسی

کتاب آموزش گام به گام ADO.NET را که یکی از کاملترین کتابهای فوق می باشد در اختیار کاربران عزیز وب سایت قرار میدهیم. همانطور که می دانید در NET Framework . دستيابی داده با استفاده از ADO.NET انجام می شود .در حقیقت این ADO .NET است که با یک رابط برنامه نویسی که دارای امکانات فراوان برای اتصال و برقرای با بانک اطلاعاتی را در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد . رابط فوق با ايجاد يك لايه اضافه ، جزئيات و پيچيدگی های موجود به منظور دستيابی به داده را از ديد پياده كنندگان مخفی نگه می دارد . برنامه های وب نوشته شده با استفاده از ASP.NET 2.0 از امکانات ارائه شده توسط ADO.NET نظير : ارتباط اتوماتيك با انواع متفاوتی از منابع داده ، ايجاد كنترل های كاربر در ارتباط با داده و ساير موارد ديگر استفاده می نمايند . بدين ترتيب حجم كد مورد نياز برای نوشتن برنامه های وب مبتنی بر داده كاهش يافته و نگهداری و پشتيبانی از اين نوع برنامه ها شرايط مطلوب تری را فراهم خواهد نمود. شما میتوانید این کتاب را رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب:  کتاب آموزش گام به گام ADO.NET 

نویسنده: عبدالوهاب فخر یاسری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۶۰۰

حجم فایل: ۱۸٫۳ مگابایت

 کتاب آموزش گام به گام ADO.NET

 در NET Framework . دستيابی داده با استفاده از ADO.NET انجام می شود . ADO.NET در حقيقت يك رابط برنامه نويسی است كه مجموعه امكانات لازم به منظور برقراري اتصال با بانك های اطلاعاتی را در اختيار پياده كنندگان برنامه های وب قرار می دهد . رابط فوق با ايجاد يك لايه اضافه ، جزئيات و پيچيدگی های موجود به منظور دستيابی به داده را از ديد پياده كنندگان مخفی نگه می دارد . برنامه های وب نوشته شده با استفاده از ASP.NET 2.0 از امکانات ارائه شده توسط ADO.NET نظير : ارتباط اتوماتيك با انواع متفاوتی از منابع داده ، ايجاد كنترل های كاربر در ارتباط با داده و ساير موارد ديگر استفاده می نمايند . بدين ترتيب حجم كد مورد نياز برای نوشتن برنامه های وب مبتنی بر داده كاهش يافته و نگهداری و پشتيبانی از اين نوع برنامه ها شرايط مطلوب تری را فراهم خواهد نمود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش گام به گام ADO.NET, بانک اطلاعاتی, ADO.NET, آموزش گام به گام ADO.NET, ado.net چیست, عبدالوهاب فخر یاسری, آموزش ado.net,

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما