آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش CSS/HTML دانلود فیلم آموزشی پیشرفته HTML5 به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی پیشرفته HTML5 به زبان انگلیسی

فیلم آموزش شروع کار با HTML5 را که یکی از محبوبترین و جدیدترین زبانهیا طراحی وب میباشد را تقدیم شما کاربران عزیز می نماییم.. در این نسخه از زبان اچ تی ام ال دارای جزئیات و مدلهای بیشتری از HTML 4 می باشد. در اچ تی ام ال ۵ نشانه گذاری ها برای اسناد در دسترس را گسترش یافته و بهبود بخشیده شده است و رابط کاربری را برای برنامه های پیچیده تحت وب ارائه می دهد. هرچند بسیاری از مروگرها هنوز به طور کامل این نسخه را پشتیبانی نمی کنند ولی در آینده نه چندان دور دنیای وب متعلق به HTML 5 خواهد بود. شما در این مجموعه فیلم آموزشی به طور کامل به ساختار اچ تی ام ال ۵ و کدهای آن آشنا خواهدی شد و در این فیلم اموزشی خواهید آموخت که با بکار گیری CSS3 چگونه طراحی وب پیشرفته و زیبا داشته باشید. شما این فیلم آموزشی را با عنوان Advanced HTML5 Training with John Ulliman را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی: دانلود فیلم آموزشی پیشرفته HTML5 به زبان انگلیسی

حجم فایل: ۷۳۹ مگابایت

 فیلم آموزشی پیشرفته HTML5

 در حال حاضر با CSS3 همراه بوده و هنوز درحال توسعه و پیشرفت است، W3C در نظر دارد سال ۲۰۱۴ نسخه نهایی و کامل آن را عرضه کند ولی با توجه به امکانات و توانایی هایی که هر روز به آن افزوده میشود به نظر میرسد که میتوان آینده دورتر و بهتری برای آن متصور شد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۹۰۰ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی پیشرفته HTML5, زبان اچ تی ام ال  ۵, HTML5, آموزش تصویری html5, دانلود فیلم آموزشی پیشرفته HTML5, طراحی وب HTML5, اچ تی ام ال, html5 با css3

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

3 دیدگاه

  1. با سلام
    لطفل لینک دانلود اموزش css وhtml رو بروزرسانی کنید یا به ایمیلم ارسال کنید با تشکر

دیدگاه شما

نظر شما