آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش IOS دانلود کتاب سیستم عامل مکینتاش Mac OS X به زبان فارسی

دانلود کتاب سیستم عامل مکینتاش Mac OS X به زبان فارسی

کتاب آموزش سیستم عامل MAC OS X را به زبان فارسی برای شما آماده کرده ایم. شما با مطالعه این کتاب اشنایی کاملی در باره این سیستم عامل خواهید یافت . پروژه مکینتاش از اوایل سال ۱۹۷۹ به وسیله جف راسکین (Jef Raskin) یک کارمند اپل آغاز شد. در سبتامبر ۱۹۷۹ راسکین مجاز شد تا روی پروژه کار کند و در آغاز به دنبال یک مهندس کامپیوتر رفت که بتوانند یک شکل اولیه داشته باشند و بعد از چند سال راسکین توانست یک تیم برای ساخت اولین مکینتاش تشکیل دهد که این تیم از افراد زیر تشکیل شده بود… شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب سیستم عامل مکینتاش Mac OS X به زبان فارسی

نویسنده: مهدی محمد پور

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۴

حجم فایل: ۶٫۲ مگابایت

کتاب آموزش سیستم عامل MAC OS X

تاریخچه سیستم عامل مکینتاش MAC OS :

پروژه مکینتاش از اوایل سال ۱۹۷۹ بوسیله جف راسکین، یک کارمند اپل آغاز شد. در سپتامبر ۱۹۷۹ راسکین مجاز شد تا روی پروژه کار کند و در آغاز به دنبال یک مهندس کامپیوتر رفت که بتواند یک شکل اولیه داشته باشد و بعد از چند سال راسکین توانست یک تیم برای ساخت اولین مکینتاش تشکیل دهد.

کامپیوترهای iMac به گونه‌ای طراحی شده که تمامی اجزای کامپیوتر داخل مانیتور آن جا گرفته است در این محصول که یکی از زیباترین کامپیوترهای امروزی است، مادربرد، هارد دیسک و دیگر اجزای سخت افزاری که معمولا در بدنه(case) جداگانه کامپیوتر قرار می‌گیرند، با‌مهارت و ظرافت در کنار هم پشت مانیتور قرار گرفته‌اند در این طراحی جدید دیگر بدنه‌ای وجود ندارد و همه چیز در یک مانیتور و کیبورد و ماوس که آنها نیز بی سیم هستند خلاصه شده است. تنها کابل موجود، کابل برق است که از پشت کامپیوتر به پریز برق وصل می‌شود . به‌این ترتیب کاربر از شر درگیری با رشته‌های سیم و کابل رها می‌شود. همچنین این کامپیوتر فضای بسیار کوچکی از میز کار را اشغال می‌کند.

در کتاب حاضر با تاریخچه و قابلیت‌های این سیستم عامل بیشتر آشنا خواهید شد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: تاریخچه سیستم عامل مکینتاش, سیستم عامل مکینتاش, مکینتاش, کتاب سیستم عامل مکینتاش, Mac OS X, آموزش سیستم عامل MAC OS X

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما