آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود فیلم آموزشی طراحی قالب برای WordPress به زبان فارسی

فیلم آموزشی طراحی قالب برای WordPress

مجموعه فیلم آموزشی طراحی قالب برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس را که با زبان فارسی تهیه شده است آماده کرده ایم. این فیلم آموزش از طراحی یک PSD در فتوشاپ شروع شده تا مراحل تبدیل آن به کد HTML به شما آموزش می دهد.شما با مشاهده این فیلم آموزشی میتوانید برای سایتهای WordPress قالب و پوسته درست کنید. امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزشی طراحی قالب WordPress به زبان فارسی

حجم فایل: ۴۳۵ مگابایت

فیلم آموزشی طراحی قالب برای WordPress

وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوایی هست که با سابقه ی بیش از ده سال در میلیون ها سایت معروف استفاده میشود الان که این مقاله نوشته میشود آمارگیر اصلی وردپرس دانلود ۸,۴۴۷,۹۵۲ مقدار هسته ی وردپرس را از سایت خودش تایید میکند (البته مقدار بسیاری از کاربران به روش های دیگر دانلود میکنند که در این آمارگیر قرار نمیگیره ؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان هست که شما امکان اینو دارید که بتوانید توسعه بدهید این سیستم دارای افزونه ها  و قالب های بسیاری هست که شما میتوانید از آن استفاده نمایید.

وردپرس  یا word press یک سیستم مدیریتی برای محتوا وب سایت ها می باشد. یک cmsآماده می باشد که کمپانی ارائه دهنده آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در طراحی سایت برای راحتی و سریع تر بودن ایجاد سایت از این cms های آماده استفاده می کنند. در طراحی سایت حرفه ای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا زیاد کارایی برای ما نخواهد داشت، زیرا ما قدرت افزودن ابزار های مختلف را به آن نداریم.در افزودن ابزار های مختلف، فقط امکان این را داریم که از ابزار های ارائه شده توسط طراحان استفاده نماییم.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی طراحی قالب, طراحی قالب برای WordPress, فیلم آموزشی طراحی قالب برای WordPress, آموزش طراحی قالب وردپرس, فیلم آموزشی طراحی قالب وردپرس, فیلم آموزشی وردپرس, دانلود فیلم آموزشی طراحی قالب

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما