آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ دانلود کتاب ساخت پروژه فروشگاه مجازی (کتابخانه- با سی شارپ) به زبان فارسی

 آموزش پروژه کتابخانه و فروشگاه مجازی کتاب بوسیله #C

کتاب ( پایانامه) طراحی و ساخت یک فروشگاه مجازی کتاب را با زبان سی شارپ را که توسط خانم افسانه کتابی نوشته شده است را تقدیم شما عزیزان میکنیم. در این کتاب از مفاهیم مهندسی نرم افزار تا تولید و برنامه نویسی با زبان C# و ساخت پایگاه داده در ساخت یک برنامه فروشگاه مجازی کتاب آشنا میشوید. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب ساخت پروژه فروشگاه مجازی (کتابخانه- با سی شارپ)

نویسنده: افسانه کتابی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۲۴

حجم فایل: ۱٫۱ مگابایت

کتاب آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در #C

با مطالعه این کتاب می توانید با چگونگی ساخت کتابخانه و فروشگاه کتاب با استفاده از زبان برنامه نویسی #C همراه با مفاهیم مهندسی نرم افزار آشنا شوید.

از امکانات این پروزه دانشجویی می توان به ثبت نام کاربران در فروشگاه آنلاین ، افزودن کالا ، ثبت سفارش ، پیاده سازی سبد خرید و… اشاره نمود.

 قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: فروشگاه مجازی کتاب, زبان سی شارپ, برنامه فروشگاه مجازی کتاب, افسانه کتابی, زبان C#, دانلود کتاب آموزش ساخت پروژه در سی شارپ, دانلود کتاب آموزش پروژه کتابخانه و فروشگاه مجازی کتاب بوسیله #C, مهندسی نرم افزار فروشگاه کتاب, مهندسی نرم افزار کتابخانه, چگونگی ساخت کتابخانه و فروشگاه کتاب, کتاب آموزش ساخت برنامه کتابخانه در #C, کتاب آموزش ساخت برنامه کتابخانه در سی شارپ, کتاب آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی کتاب در #C, کتاب آموزش ساخت پروژه در #C, کتاب آموزش ساخت پروژه در سی شارپ, کتاب آموزش پروژه کتابخانه و فروشگاه مجازی کتاب بوسیله سی شارپ

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما