آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب کوکی لینوکس به زبان فارسی

دانلود کتاب کوکی لینوکس به زبان فارسی

کتاب آموزش سیستم عامل لینوکس با عنوان کوکی لینوکس که به نصب و راه اندازی سرویس های تحت لینوکس با خط فرمان می پردازد . این کتاب نتیجه کلاسهای لینوکس پیشرفته در دانشگاه صنعتی شریف و مهندس مهدی فر می باشد که در سطح دوره ی lpic2 تدریس شده است. این کتاب یکی از کاملترین رفرنس های لینوکس به زبان فارسی است که به زبان فارسی نوشته شده است. در این کتاب شما با نصب و راه انداری سرویس FTP و DHCP و نیز سرویس سوپر سرور و…. آشنا می گردید. امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان: :دانلود کتاب کوکی لینوکس به زبان فارسی

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: حسام الدین توحید

تعداد صفحه: ۲۱۱

حجم فایل: ۷٫۳ مگابایت

لینوکس برخلاف مینیکس (یک سیستم‌عامل ساده نوشته شده توسط پروفسور اندرو تننبام که برای آموزش طراحی سیستم‌عامل به کار می‌رفت) که از معماری ریزهسته استفاده می‌کرد، با ایده هسته‌های یکپارچه طراحی شده بود. اولین نسخهٔ لینوکس در سپتامبر ۱۹۹۱ در اینترنت منتشر شد. دومین نسخهٔ آن به فاصلهٔ کمی در اکتبر همان سال منتشر شد.[۱] از آن پس هزاران برنامه‌نویس و هکر در سراسر دنیا در این پروژه شرکت کردند. مقالهٔ «کلیسای جامع و بازار» اثر اریک ریموند مدل گسترش هسته لینوکس و نرم‌افزارهای مشابه را تشریح می‌کند.

پنگوئن تاکس نشانه و نماد شانس هستهٔ لینوکس است. لینوس توروالدز مالک علامت تجاری لینوکس است که به عنوان «نرم‌افزار سیستم‌عامل رایانه برای تسهیل در استفاده و عملیات رایانه» به ثبت رسیده‌است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما