آغازه کنکور رموز موفقيت در كنكور کتاب کلید موفقیت در کنکور

کتاب کلید موفقیت در کنکور

کتاب کلید موفقیت در کنکور نوشته مصطفی سعیدی را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه آماده کرده ایم که به بررسی عوامل موفقیت در امتحان کنکور می پردازد. بدون شک کنکور یکی از دقدقه های افراد علاقه مند به ادامه تحصل در کشور ما می باشد لذا روش های صحیح مطالعه و شناخت عوامل موثر در این حوزه می تواند شما در موفقیت هرچه بهتر در آزمون کنکور یاری رساند. از جمله مباحثیکه دراین کتاب به اشاره و توضیح داده شده است می توان به برنامه ریزی موفق ، روش های صحیح مطالعه ، اعتماد به نفس ، خلاصه نویسی ، بهترین زمان یادگیری ، مرور مطالب درسی ، روش های مثابله با استرس ، تغذیه مناسب ،تفریح برای کنکوری ها ، خواب ، روش های صحیح تست زنی ، روش های مقابله با استرس ، مدیریت زمان و کلیه مباحث مشاوره برای کسانی که می خواهند در آزمون کنکور شرکت نمایند بسیار مفید خواهد بود. امیدواریم این کتاب با عنوان رمز موفقیت در کنکور مورد توجه کاربران عزیز سایت آغازه قرار بگیرد.

عنوان: کتاب کلید موفقیت در کنکور

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: مصطفی سعیدی

تعداد صفحه: ۱۶۱

حجم فایل: ۳ مگابایت

آنچه که در چکیده کتاب رمز موفقیت در کنکور می خوانیم به شرح زیر است:

هدفی که هدف نیست، آرزو یا امیدی نامشخص و مبهم است، خیالی است که در هوا معلق است. مردمانی که اهداف خاص و شفاف دارند کسانی هستند که خیلی دقیق میدانند چه می‌خواهند و از کسانی که زندگی خود را با بهترین ایده ها سپری میکنند بسیار متفاوت هستند. توانایی تصمیم‌گیری دقیق در هر مرحله از زندگیتان، یکی از مهمترین مسئولیت‌های زندگی بزرگ سالی شماست. وقتی اهداف خود را مشخص کردید، توانایی شما برای تنظیم و مدیریت زمان تا حد بسیار زیادی افزایش می‌یابد.

کلمات کلیدی : تکنیک های موفقیت در کنکور, موفقیت در کنکور, روش های صحیح مطالعه برای کنکور, فنون تست زنی, بهترین زمان مطالعه, بهترین زمان یادگیری درس, آموزش مطالعه, آموزش تست زنی,

منبع: رمز موفیت در کنکور

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم :

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک کمکی)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما