آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب شبکه های بی سیم ادهاک ad-hoc

کتاب شبکه های بی سیم ادهاک ad-hoc

کتاب شبکه های ادهاک ad-hoc که به بررسی ساختار و توپولوژی شبکه های بیسیم ادهاک پرداخته می شود. شبکه های بی سیم ادهاک شامل مجموعه ای از گره های توزیع شده اند که با همدیگر به طور بی سیم ارتباط دارند . نودها می توانند کامپیوتر ، میزبان و مسیریاب باشند. نودها به طور مستقیم بدون هیچگونه نقطه دسترسی با همدیگر ارتباط دارند و سازمان ثابتی ندارند و بنابر این یک توپولوژی دلخواه شکل گرفته اند. هر نود ها مجهز به یک فرستنده و یا گیرنده می باشند. مهمترین ویژگی این شبکه ها وجود یک توپولوژی پویا متغیر می باشد که نتیجه تحرک نودها می باشد . در این نوع شبکه نودها به طور پیوسته موقعیت خود را تغییر می دهندو این خود به نوعی مسیر یابی که توانایی سازگاری با این تغییرات را داشته نمایان می کند. شما در این کتاب بطور کامل با شبکه های بی سیم اد هاک اشنا می شوید. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : دانلود کتاب شبکه های بی سیم ادهاک ad-hoc

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: محمد شاهسوند

تعداد صفحه: ۱۰۵

حجم فایل: ۱٫۴ مگابایت

کلمات کلیدی: شبکه های ادهاک, شبکه ad-hoc, شبکه های بی سیم ادهاک, توپولوژی شبکه بیسیم ادهاک, ادهاک بیسیم, مسیر یابی در شبکه ادهاک, امنیت شبکه ad-hoc, کتاب شبکه های ادهاک

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام و تشکر دارم خدمت اعضای محترم سایت آغازه به اطلاع این عزیزان میرساند که لینک های دانلود فیلم های آموزشی شبکه های کامپیوتری دانشگاه واشنگتون خراب هستش لطفاگ بررسی بفرمایید.

دیدگاه شما

نظر شما