آغازه لیست کتابها شیوه ارائه مطالب علمی - فنی کتاب آموزش شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک

کتاب آموزش شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک

کتاب آموزش شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک با نرم افزار پاورپوینت نوشته مندس رضا بهرامی راد در دو بخش آماده شده است که یمتوانید از سایت اغازه دانلود و مطالعه کنید.  که در بخش اول که به “آشنایی با ارائه مطالب علمی و آکادمیک و فن سخنوری” و در بخش دوم به معرفی کامل نرم افزار Microsoft PowerPoint 2016 می‌پردازد تا خواننده به صورت کامل با ابزار‌ها و امکانات این محیط آشنا شود. این کتاب مناسب درس شیوه رائه مطالب فنی می باشد که در دانشگاه های کشور در رشته های مهندسی تدریس می گردد.

عنوان: کتاب آموزش شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک

نویسنده: رضا بهرامی راد

تعداد صفحه: ۳۹۸

حجم فایل: ۱۲٫۵ مگابایت

بررسی تاریخ فرهنگ و دانش بشری حکایت از این مساله دارد که همیشه آن کسی در فعالیت‌های علمی و اجتماعی موفق‌تر بوده که توانسته است دانسته‌ها، تحقیقات، اندیشه، احساس و گفتار خود را بهتر، در زمان معین، طبق اصول و نظم مشخص و به هنگام برای سایرین بیان نماید و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد تا بتواند به اهداف خود نائل شود.

کتابی که در حال حاضر مطالعه می‌کنید درباره شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک با نرم افزار PowerPoint است. ارائه مطالب علمی و آکادمیک یک علم است هر کسی که یک دوره دانشگاهی را می‌گذراند یا گذرانده باشد بایستی با سبک درست ارائه مطالب علمی و آکادمیک به صورت شفاهی و کتبی آشنا باشد. و بدون شک در محیط علمی و آکادمیک ارائه شفاهی بدون نرم افزار PowerPoint سخت و حتی غیر‌ممکن است. لذا لازمه موفقیت در این امر آشنایی با مقوله ارائه و تسلط روی نرم افزار PowerPoint و مسائل مرتبط با آن است تا بتواند مفاهیم مورد نظر خود را بهتر به مخاطبان خود انتقال دهد.

در بخشی از کتاب آموزش شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک با نرم افزار پاورپوینت می‌خوانیم:

آشنایی با Themesها
Themes، یک ترکیب از پیش تعریف شده از رنگ‌ها، فونت‌ها و افکت‌ها است. Themeهای مختلف نیز از پوسته‌های مختلف اسلاید استفاده می‌کنند. شما قبلا از Theme استفاده کرده‌اید، حتی اگر با آن‌ها آشنایی نداشته باشید از Themeهای پیش فرض Office استفاده کرده‌اید. شما می‌توانید در هر لحظه تم‌های مختلفی را انتخاب کنید، و به تمام اسلاید خود یک سازگاری و نگاه حرفه‌ای ببخشید.

در نرم افزار Theme ، PowerPointها به شما یک راه سریع و آسان برای تغییر طراحی اسلاید را می‌دهند. آن‌ها پالت رنگ اولیه، فونت‌های اولیه، طرح اسلاید و سایر عناصر مهم را کنترل می‌کنند. تمام عناصر یک تم با هم هم‌خوانی دارند، به این معنی که شما نباید وقت خود را برای قالب‌بندی ارائه خود صرف کنید.

یک تم (Theme) ترکیبی از پیش ساخته شده، از رنگ‌ها، فونت‌ها، و افکت‌ها می‌باشد. تم‌های مختلف از طرح‌بندی‌ها اسلاید (Slide Layouts) مختلفی استفاده می‌کنند. شما حتی بدون این‌که بدانید، در حال حاضر نیز از تم‌ها استفاده کرده‌اید. در واقع شما از تم پیش فرض Office استفاده کرده اید. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید از تم‌های متنوعی که وجود دارد، تمی را انتخاب نمایید. تم‌ها به ارائه (Presentation) شما ظاهری هماهنگ و حرفه‌ای می‌دهند.

در نرم افزار PowerPoint تم‌ها (Themes) روش سریع و ساده‌ای برای تغییر طراحی ارائه‌ها می‌باشند. تم‌ها (Themes) رنگ‌های اصلی شما، فونت‌های اصلی، طرح‌بندی اسلایدها، و سایر عناصر مهم ارائه شما را کنترل می‌کنند. تمامی عناصر یک تم، با یکدیگر به خوبی کار می‌کنند، معنای آن این است که شما دیگر نیاز نخواهید داشت تا زمان زیادی را برای قالب‌بندی ارائه خود صرف کنید.

هر تم از طرح‌بندی اسلایدهای خاص خودش استفاده می‌کند. این طرح‌بندی‌ها روش سازماندهی محتوای شما را کنترل می‌کنند، این باعث می‌شود تا نتیجه کار شما دراماتیک و عالی باشد.

 آموزش پاورپوینت حرفه ای، دانلود آموزش تصویری پاورپوینت، ارائه مطالب با پاورپوینت، اصول تهیه پاورپوینت، دانلود آموزش تصویری powerpoint،

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب آموزش شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک
  • حجم فایل : 12.5 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : مطالب علمی و آکادمیک با نرم افزار PowerPoint
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما