آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت کتاب آموزش شیرپوینت Sharepoint

کتاب آموزش شیرپوینت Sharepoint

کتاب آموزش شیرپوینت Sharepoint به زبان فارسی نوشته مهندس فرشید باباخانی را آماده کرده ایم. شیر پوینت مایکروسافت برای مدیریت منابع انسانی، اسناد و مدارک، به اشتراک گذاری فایل‌ها، …  بکار برده می شود که  بتواند آرشیو سازی اطلاعات را به خوبی و با اطمینان کامل انجام داده و آرشیو نماید. حفظ امنیت در یک سازمان از اهمیت ویزه ای برخوردار است که نرم افزار SharePoint می تواند انجام دهد. همچنین با داشتن جستجوی پیشرفته امکان یافتن اسناد و مدارک سازمانی را به راحتی فراهم می کند. در این بخش از سایت آغازه کتاب آموزش شیر پوینت ۲۰۱۲ را با عنوان شیر پوینت رو قورت بده برای شما آماده کرده ایم که در ادامه مطلب می توانید رایگان دانلود کنید.

عنوان : کتاب آموزش شیرپوینت Sharepoint

نویسند: فرشید باباخانی

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه ۴۱۸

حجم فایل: ۲۷٫۱ مگابایت

شیرپوینت شامل مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های چند منظوره تحت وب است که بر روی یک ساختار فنی قوی قرار گرفته است. به صورت پیش فرض رابط کاربری شیرپوینت مشابه مایکروسافت آفیس است و یکپارچگی بالایی با مجموعه آفیس دارد. ابزارهای تحت وب شیرپوینت به گونه‌ای طراحی شده است که توسط کاربر غیر فنی قابل استفاده باشد. شیرپوینت بستر مناسبی برای راهکارهایی چون پورتال داخلی، مدیریت فایل ها و اسناد، تعاملات تیمی، شبکه های اجتماعی، اکسترانت، وب سایت ها، جستجوی سازمانی و هوش تجاری می‌باشد. علاوه بر این شیرپوینت قابلیت یکپارچه سازی سیستمها، یکپارچه سازی فرآیندها و اتوماسیون گردش کارها را فراهم می‌کند.

 آموزش شیرپوینت

شیرپوینت سرور که به صورت یک نرم‌افزار قابل نصب بر روی زیرساخت فناوری اطلاعات به سازمان‌ها عرضه می‌شود. این نسخه از شیرپوینت، به روزرسانی‌های کمتری دریافت می‌کند اما امکانات بیشتری را در اختیار قرار می‌دهد. شیرپوینت سرور در سه نسخه عرضه می‌شود:

ویرایش Foundation (به صورت رایگان)
ویرایش Standard
ویرایش Enterprise
مایکروسافت اعلام کرده است که شیرپوینت ۱۶۰ میلیون کاربر در ۷۵۰۰۰ سازمان در سراسر دنیا دارد

شیرپوینت توسط ۷۸درصد از ۵۰۰ کمپانی لیست Fortune 500 استفاده می شود. در بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ مایکروسافت بیش از ۳۶٫۵ میلیون لایسنس کاربر شیرپوینت فروخته است.

شیرپوینت,اموزش Sharepoint Server 2013,دانلود کتاب شیرپوینت را قورت دهید,دانلود کتاب اموزش کامل sharepoint,دانلود کتاب اموزش جامع شیرپوینت به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب آموزش شیرپوینت Share Point
  • حجم فایل : 27.1 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : نرم افزار SharePoint
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما