آغازه پروژه و سورس کد پروژه های پی اچ پی PHP دانلود پروژه وب سایت خبری با زبان PHP

 پروژه وب سایت خبری با زبان PHP

در این بخش از سایت آغازه سورس کد پروژه وب سایت خبری را که با زبان پی اچ پی نوشته شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. در این سورس کد پارامترهای امنیتی زبان PHP اعمال شده است. بانک اطلاعاتی در این پروژه My SQL می باشد که درون پروژه قرار داده شده است که شما باید آن را در PHP Myadmin ایپورت کنید. این سایت خبری با ظاهری زیبا که با زبان PHP تهیه شده است دارای امکاناتی شامل دسته بندی اخبار ، مدیریت گروهی اخبار ، پنل مدیریتی، کپچا و کد امنیتی ، قرار دادن آواتار برای اخبار و.. می باشد که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان پروژه وب سایت خبری با زبان PHP

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

پیش نمایش سورس کد برنامه

سورس پروژه ی سایت خبری PHP

 

کلمات کلیدی: سورس پروژه ی سایت خبری PHP, سورس کد پروژه وب سایت خبری, سایت خبری با زبان PHP

پی‌اچ‌پی در سال ۱۹۹۴ ایجاد شد. رسموس لردورف (Rasmus Lerdorf) ایجاد کننده اولیه آن بوده است ولی در طی زمان این زبان برنامه‌سازی، توسط سایر کارشناسان و برنامه‌نویسان تکمیل گردیده و به شکل کنونی آن درآمده ‌است.
پی‌اچ‌پی از زبان‌های اسکریپت‌نویسی تحت وب است. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (Perl) می‌‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل MySQL قدرت آن را افزایش داده است.
مشهورترین نرم‌افزارهای(بسته‌های) ایجاد شده با پی‌اچ‌پی عبارت‌اند از phpBB و SMF و Mambo و Joomla و PHPNuke و mybb و مدیاویکی (MediaWiki) . پی‌اچ‌پی می‌تواند جایگزینی برای زبان‌های ASP.NET و JSP و Perl باشد.
سادگی استفاده از پی‌اچ‌پی و شباهت آن به زبان سی و پرل (و از نسخه ۵ آن به جاوا) باعث شده که اغلب برنامه نویسان با تجربه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌های کاملی را ایجاد کنند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما